זמן קריאה: 1 דקה

סטיקרים לסטורי: 7 פיצ'רים מושלמים לעסקים באינסטגרם!

הסטורי באינסטגרם הפך ליעיל ושימושי במיוחד בעקבות פיצ'רים נחמדים וכיפיים, המוסיפים אישיות לסטורי שלכם, והפלוס הגדול ביותר – שזה מושלם לעמודי עסקים ולצמיחתם!

בין אם אתם מנסים להגדיל את כמות העוקבים, להעלות את המודעות, להגדיל את הטראפיק לאתר או אפילו לנסות לבצע מכירות אונליין למותג או לעסק שלכם, הפ'יצר החדש של הסטיקר (מדבקות) יכול לעזור לכם בדרך להצלחה.
רוצים לגלות איך עושים זאת?
הפעם נשתף אתכם ב-7 סטיקרים לסטורי באינסטגרם שהם פשוט מושלמים לעמודי עסקים ונוסיף כמה דוגמאות לעמודים מוצלחים שנעזרים בפיצ'רים בדרך נכונה שתוכלו לקבל קצת השראה.

1# סטיקר לסטורי באינסטגרם: מיקום
אחת השיטות לגרום לעוקבים שלכם לזהות איפה אתם נמצאים, היא להוסיף תיוגים של המיקום שלכם בסטורי בעזרת הסטיקר נקודת מיקום. בדומה לתיוג אזורים ומקומות שאתם נמצאים בהם בפיד הרגיל של אינסטגרם, כאשר אתם מוסיפים את הסטיקר מיקום בסטורי, לדוגמא שכונה או מסעדה שאתם נמצאים בה כרגע, הסטורי יופיע בפיד הפומבי של אותה נקודת מיקום. הרעיון הוא שאנשים המחפשים את המיקום המדוייק באינסטגרם, יוכלו לראות אותו בזכות הסטיקר בסטורי שהוספתם.
במילים אחרות, בעזרת הסטיקרים בסטורי באינסטגרם תוכלו להוסיף עוקבים חדשים שיגלו אתכם אך ורק דרך הסטיקר מיקום שפרסמתם.

הסטיקר שימושי גם לדברים נוספים. לדוגמא, במידה ואתם מתכננים אירוע, כנס או מכירה בקרוב, תוכלו לשתף את המיקום של האירוע בדרך מיוחדת ושונה בסטורי שלכם מספר ימים לפני כן ולספר להם איפה האירוע יתקיים בעזרת הסטיקר!

זכרו לתייג את המיקומים הרלוונטיים לתוכן שאתם מעלים בסטורי. אם תעלו סטורי עם סטיקר מיקום שאינו רלוונטי בכלל לעסק שלכם, הדבר יכול להטעות את העוקבים שלכם ולבלבל אותם, ואנחנו לא רוצים שזה יקרה.

חשוב שתהיו עם אסטרטגיה שיווקית מדוייקת בכל הנוגע להעלאת סטורי עם סטיקר מיקום.

הכי כדאי להשתמש:

* להעלות מודעות לסטורי שלכם

* להוסיף צפיות ומעורבות לסטורי

* למשוך תשומת לב לעסק ולמיקום המדוייק שלו

2# סטיקר לסטורי באינסטגרם: לציין/להזכיר
עובדים עם מותגים או חברות נוספות? משתפים תוכן של לקוחות או ספקים בסטורי? חשוב מאד שתתנו להם את הכבוד המגיע להם בעזרת הסטיקר הבא.

כאשר תוסיפו את שם עמוד החשבון שתרצו לציין בסטורי שלכם, הוא יראה זאת אצלו בעמוד, מה שיכול כמובן רק לעודד אנשים לעקוב גם אחריכם. העמוד שציינתם, יכול לשתף אצלו בסטורי בתמורה את מה שאתם פרסמתם ואף להוסיף מילת תודה.

דבר נוסף שיכול להיות נחמד עם סטיקר עוקב, במידה ואתם רוצים לשתף את העוקבים שלכם מי הצוות מאחורי הקלעים של העסק לדוגמא, אנשים שמגיעים לעסק ולוקחים חלק פעיל ועוד.

כך תהפכו את העמוד שלכם לאנושי ואמיתי יותר, והעוקבים של אותם מתוייגים קרוב לוודאי ירצו לראות במה מדובר (במיוחד החברים והמשפחה הקרובה על מנת לראות איכן עובדים הקרובים שלהם).

הסטיקר יכול לעורר מודעות לקמפיינים שאתם מתכננים, או שעשיתם עם חברות חיצוניות, ולהעלות את המודעות למותג שלכם באותו הזמן.

לדוגמא, המאמנת כושר ליקי, תייגה את הדוגמנית @liranko, אחת המתאמנות שלה, ונתנה לה את הבמה בסטורי שלה ובאותו הזמן. היות והיא מובילת דעת קהל, אנו משערים שכמות העוקבים בעמוד עלתה לאחר הוספת הסטיקר.

הכי כדאי להשתמש:

* להדגיש עמודים אחרים באינסטגרם

* להדגיש שיתופי פעולה עם חברות אחרות

* להדגיש קמפיינים יחד עם ידוענים

3# סטיקר לסטורי באינסטגרם: האשטאג
בדומה לסטיקר של המיקום, כאשר יתווסף סטיקר של האשטאג לסטורי שלכם, עוקבים נוספים יוכלו לראות את ההאשטאג ולעקוב אחר הסטורי שלכם בעקבות העמוד האשטאג הספציפי שלו. העוקבים שלכם יוכלו ללחוץ על סטיקר ההאשטאג בסטורי ומשם זה יוביל אותם ישירות לעמוד ההאשטאג, שם יוכלו לראות מדיה שפורסמה גם היא עם התיוג האשטאג הספציפי הזה. לדוגמא, #adoptdontshop נהיה האשטאג שהרבה משתמשים בו על מנת להעלות מודעות בנושא אימוץ חיות במקום קנייתם.

לעמודי עסקים, סטיקר ההאשטאג היא דרך נוספת מעולה לשווק את ההאשטאג הממותג שלכם שיצרתם באינסטגרם. לדוגמא, @justforall, חברת האוכל מקליפורניה, שהקימו את ההאשטאג justegg# על מנת להדגיש את הבידול שלהם שמיועד לקהל יעד של טבעוניים. הם מוסיפים את הסטיקר האשטאג שלהם בסטורי שלהם וכך מעלים מודעות למוצרים שלהם בדרך מקורית ונחמדה. בנוסף, עמודים אחרים פרטיים ועסקיים החלו להוסיף את הסטיקר האשטאג שלהם ובכך מעלה עוד יותר את המודעות של החברה.

הכי כדאי להשתמש:

* העלאת מודעות לסטורי של העסק שלכם

* הוספת עוקבים וצפיות לסטורי

* הדגשת ההאשטאגים המקוריים שהקמתם ושימושם לקמפיינים ועוד!

4# סטיקר לסטורי באינסטגרם: גיף (GIF)
במידה וחיפשתם דרכים יצירתיות יותר שיעודדו תשומת לב, הוספת סטיקר גיף יכולה להיות בדיוק הדרך הנכונה עבורכם. אינסטגרם יצרה עבורנו גיפים שיכולים להוסיף תחושות והבעות לכל תמונה או וידאו שתעלו בסטורי שלכם.

ישנן דרכים רבות שניתן להשתמש בסטיקר לעמודי עסקים. אם אתם מעוניינים לשדרג את התמונות של המוצר שלכם, לשווק קמפיין או פשוט כדי להוסיף משהו אישי לסטורי שלכם, ברגע שתשתמשו בסטיקר גיף, זה ישדג את התחושה של הסטורי מיד!

לדוגמא, מאמנת הכושר @maymor.tv יצרה לעצמה גיף משלה שבו היא משתמשת לא מעט, והסטורי משודרג ומיוחד יותר וכמובן שאחרים יכולים להשתמש בגיפים שיצרה אצלם בעמוד.

ניתן היום גם להכין את הגיף הייחודי שלך לסטורי, שזוהי דרך נהדרת לעודד עוקבים חדשים שיראו את הגיף שלכם כאשר הם יחפשו משהו שיתאים להם ויכולו להשתמש בהם לסטורי שלהם ואולי יתייגו אתכם בתמורה.

הכי כדאי להשתמש:

* הוספת ויזואל נוסף לסטורי שלכם

* הגברת מודעות למותג/עסק שלכם

* יצירת פן אישי לסטורי שלכם

5# סטיקר לסטורי באינסטגרם: סקרים ואימוג'י סליידר (מחליק)
אם חשבתם על דרכים לערוך סקרים לעוקבים שלכם באינסטגרם בנוגע לנושאים שונים כגון: תחומי עניין, העדפות למוצר מסויים ועוד, כיום ניתן לעשות זאת בדרך פשוטה ביותר – הסטיקר של אימוג'י סליידר בסטורי שלכם.
כאשר תשתפו את הסטיקר סקר, תוכלו לשאול את הקהל שלכם שאלה ולראות את התוצאות בזמן אמת כשהם מצביעים. כך עובד גם האימוג'י סליידר סטיקר, אך ההבדל הוא שבמקום להצביע "כן/לא", העוקבים יוכלו למשוך את הסליידר (המחליק) ימינה או שמאלה לפי הדירוג שהם חושבים שנכון ולשלוח את התשובה שלהם.
שתי השיטות האלו שימושיות ומעולות לעמודי עסקים!

אם אתם צריכים או רוצים לאסוף מידע אודות מוצר ספציפי חדש או ישן, לבדוק מה הלקוחות שלכם היו מעדיפים לקבל, או אפילו סתם לעורר עניין ולעניין את העוקבים שלכם, זוהי דרך מעולה.

תוכלו להשתמש בסטיקר הזה לבחון את העוקבים שלכם עד כמה הם מכירים את העסק/מותג שלכם בדרך כיפית ונעימה. ניתן גם לייצור אימוג'י סליידר יצירתי יותר עבור הסטורי שלכם בהוספת מספרים לצד העמודת סקר או בהדגשת רמת ההעדפה שלכם לדירוג.

שימו לב שבמידה ואתם משתמשים בסטיקר הזה מבחינה שיווקית מומלץ לוודא שאתם שואלים את השאלות הנכונות עבור קהל העוקבים שלכם ובנוסף תנו להם תחושה שאתם מקשיבים לתשובות שהם נתנו לכם. לאחר שהסקר יסתיים (24 שעות) מומלץ לפרסם את התוצאות בסטורי שלכם.

הכי כדאי להשתמש:

* איסוף מידע ותגובות מהעוקבים

* להכיר את העוקבים שלכם בדרך נוספת

* יצירת תוכן שיווקי

6# סטיקר לסטורי באינסטגרם: שאלון
לעומת הסטיקרים הקודמים שדיברנו עליהם, ששתיהן מאפשרות לקהל להצביע לשאלות שפרסמתם בסטורי, כאשר תוסיפו את סטיקר השאלון, יוכלו העוקבים לענות בדרך אינפורמטיבית יותר. ישנן שיטות שונות שעמודי עסקים יכולים להשתמש בסטיקר הזה בסטורי שלהם. לדוגמא, אם אתם מתכננים וובינאר, תוכלו להעלות בסטורי אם יש לעוקבים שלכם שאלות בזמן אמת לשאול את המנחה. ניתן להעלות סטיקר שאלון על מנת להתחיל שיחה עם העוקבים שלכם ועוד.בדרך זו אתם תוכלו לפתח הזדמנות ייחודית ליצור קשר עם העוקבים שלכם ולהראות להם שיש מישהו אנושי מאחורי המסך. תוכלו אף לבקש מהם עיצות ורעיונות ולשוחח איתם על הדברים האלו.

הכי כדאי להשתמש:

* איסוף מידע ורעיונות מהעוקבים שלכם

* להכיר את העוקבים שלכם בדרך נוספת

* יצירת תוכן שיווקי יצירתי

7# סטיקר לסטורי באינסטגרם: ספירה לאחור
במידה ואתם משתפים סטורי על אירוע שקרב ובא, לדוגמא מוצר חדש שעומד לצאת, מכירה מיוחדת או כל אירוע למעשה, תוכלו להשתמש בסטיקר שיספור לאחור את השעה והתאריך שתבחרו עד הזמן הרצוי. העוקבים שלכם יוכלו אף לבקש לעשות מנוי לספירה לאחור לקראת האירוע הספציפי, מה שיאפשר להם לעשות לעצמם תזכורת כאשר הזמן מתקרב לאירוע או כאשר הסתיים.

זוהי דרך מעולה לשווק יום מכירות, אירועי השקה והכרת מוצר חדש בעסק.

לא משנה עבור מה תרצו לספור לאחור, היכולת לעשות זאת ולשתף בסטורי שלכם בדרך כיפית יגרום לעוקבים שלכם לחכות בסבלנות (או שלא) לקראת הסיום.

הכי כדאי להשתמש:

* קידום קמפיין יחד עם תחושת זמן

* לעורר עניין לקראת משהו חדש שעומד לקרות

מקווים שנהניתם מההמלצות שלנו לשימוש נכון ויעיל בסטיקרים שונים על מנת לקדם את העמוד אינסטגרם שלכם בסטורי.

ואם עד עכשיו עדיין לא היינו ברורים, השימוש בסטוריז הוא חשוב מאד להגדלת המעורבות והחשיפה של החשבון אינסטגרם שלכם!

אז תתחילו לשחק עם האופציות השונות, לבדוק מה מתאים לכם יותר ולהינות!

רוצים לקדם את עמוד האינסטגרם העסקי שלכם? אנחנו הכתובת!

נתראה בפעם הבאה.

צוות אינסטה ישראל 🙂

#instailtips #instaisraelblog #insta_israel