קרה לכם שהסתכלתם בטלפון שלכם ותהיתם מה להעלות לאינסטגרם, ולא היה לכם אף רעיון?
לכולם קורה שיש מצב הנקרא "אינסטגרם בלוק", וזה נורמאלי לחלוטין במיוחד אם אתם מחפשים לשמור על עמוד עקבי ואסתטי.
עכשיו עולה השאלה, מה לעשות באותם ימים שבהם אתם יודעים שאתם חייבים לפרסם פוסט, אבל אין לכם רעיונות?
החלטנו לעזור לכם לעורר יצירתיות מסויימת, ולתת לכם 7 אסטרטגיות עבור מה מומלץ לפרסם באינסטגרם כאשר אין לכם רעיונות, וכמו כן גם טיפים לשמירה על התוכן והמותג בעמוד שלכם.
1. שיתוף פוסטים מהעוקבים שלכם:
בפעם הבאה שאין לכם רעיון לפוסט חדש, תשקלו לפרסם פוסט של אחד מהעוקבים שלכם, וזוהי גם דרך מעולה לעודד ולבנות אמון עם הקהל שלכם.
תוכלו להעלות פוסט על ההצלחות מהסטוריז של העוקבים שלכם, תוכן מעורר השראה.
אין דרך נכונה או לא נכונה כשמדובר בפרגון לעוקבים שלכם.
במובן מסויים, האסטרטגיה הזו היא דרך להראות לעוקבים שלכם כיצד מומלץ להשתמש במוצר מסויים בצורה הטובה ביותר.
2. פוסט שיתוף ציטוט
לעתים קרובות אנשים חושבים שפוסט ציטוט הוא דבר שמפרסמים כאשר לגמרי נגמרו הרעיונות האחרים.
אך ניתן להשתמש בציטוטים עבור כל מיני סיבות שיווקיות, מהנעה לפעולה במכירות ועד לבניית זיקה למותג.
לדוגמא יש חברות המפרסמות מידי פעם פוסט ציטוט צבעוני, המדבר באותה השפה הויזואלית של שאר הפיד שלהם.
תוכלו גם להשתמש בציטוטים על מנת לבנות מודעות למוצר ולהסביר לעוקבים שלכם אודות מוצר חדש. לדוגמא חברת קרם הגנה טבעי, שלעיתים קרובות מפרסמות פוסט ציטוטים באינסטגרם על מנת לענות על השאלות המפורסמות ביותר שהם מקבלים.
מה שטוב באסטרטגיה הזו, היא שאתם יכולים לעשות מה שתרצו ולקחת את הפוסטים האלו לאיזה כיוון שתרצו.
הדבר היחידי שעליכם לשים לב, הוא כמובן לסגנון העיצוב שאתם משתמשים בשאר הפיד, ולהתאים את הפוסט ציטוט לשאר האסתטיקה שלכם.
3. שתפו פוסט על החגים או הימים המיוחדים של המדיה החברתית
יש המון "חגים" במדיה החברתית שמודגשים ע"י האשטאג ספציפי. והם יכולים להיות אופציה מושלמת להשלים את החסר לפיד שלכם כאשר אין לכם רעיונות כלל.
כמובן, לא לשכוח שההקשר של בחירת ה"יום המיוחד" שאתם רוצים לחגוג בעמוד שלכם, מתקשר עם המותג ומטרת העמוד שלכם.
בדיוק כמו בפוסטים רגילים שאתם מעלים, התוכן צריך להביא ערך ולהיות משהו שהעוקבים שלכם ירצו לראות.
4. שתפו תוכן בנושא לייפסטייל
תוכן "סגנון חיים" לא חייב להתאים לקטגוריה או ז'אנר מסויים. ולכן, הוא יכול להתאים לכל דבר מנושא אוכל ועד תמונות שקיעה בחוף.
מה שחשוב בבחירת התוכן לייפסטייל הוא שיהיה תואם לאסתטיקה ולמותג שלכם.
לדוגמא, אם אתם מותג לבגדי ים, לא נראה לנו הגיוני לפרסם תמונה של עיר חשוכה וקודרת.
במקום זאת, עליכם למקד את התוכן לסגנון חיים המתייחס חזרה למותג ולמוצרים שלכם, כגון תמונות של אנשים נופשים או גולשים בחוף הים.
החדשות הטובות הן, שישנם כל כך הרבה מותגים גדולים המשתמשים בתוכן מהסוג הזה על מנת להוסיף פוסטים לפיד שלהם.
5. שיתוף תוכן שנוצר ע"י משתמשים מהעוקבים שלכם (UGC)
שיתוף תוכן שנוצר ע"י משתמשים הוא דרך מצויינת למלא את הפוסט האחרון שלכם בתוכן יפה, אך הוא גם בעל ערך רב לעוקבים שלכם.
למעשה, על פי מחקרים שונים, תוכן מסוג זה הוא ב-50% יותר אמין מכל סוג אחר של תוכן.
ממליצים לכם לאסוף תוכן מהסוג הזה ולחלק את כל התמונות לפי נושאים שונים, כגון תמונות לפי מוצרים, ביקורות ועוד.
לדוגמא, מותג טיפוח עור יכול לעתים קרובות לפרסם תוכן של העוקבים שלהם על מנת להדגיש את המוצרים שלהם בצורה אותנטית יותר.
עם זאת, חשוב לשמור כרגיל על האסתטיקה של הפיד שלכם.
6. פוסט מאחורי הקלעים
אם אתם מחפשים פתרון מהיר וקליל, כדאי לכם לשקול לפרסם תוכן של מאחורי הקלעים.
העוקבים שלכם סקרנים לגבי האופן שבו המוצרים שלכם מיוצרים, האנשים שמאחורי העסק, ומה מתוכנן לעתיד – אז קחו את הזמן ושתפו את המידע הזה איתם!
זה יכול לפתוח הזדמנויות גדולות וליצור תוכן מרתק, שהעוקבים שלכם יאהבו, ולתת לכם דרך נוספת להיות אותנטיים בעמוד אינסטגרם שלכם, ולבנות קשר עמוק יותר עם העוקבים שלכם.
7. פוסט תמונות, אנימציות וקטעי וידאו מהאינטרנט
בעבר המחשבה לקחת תמונות של אחרים, היה נחשב כלא אמין, או לא אותנטי מספיק, אך זמנים השתנו, והיום אינסטגרם מלאה בתמונות מדהימות שתוכלו לפרגן למי שצילם אותן בפיד שלכם.
ברגע שאתם מוצאים את הסגנון הנכון עבורכם, זוהי אסתטרגיה נהדרת שבזכותה תוכלו לפרסם לעיתים קרובות יותר ולהפוך את הפיד שלכם למהמם ונעים לעין.
יש אתרי צילום רבים שניתן לבחור תמונות עם זכויות יוצרים, שאומר שתוכלו לפרסם את התמונות שלהם בחינם אפילו.
בסופו של יום, אין גבול למה שאפשר לכתוב על מנת להפוך את העמוד אינסטגרם שלכם ליצירתי ואסתטי יותר.
אז בפעם הבאה שאתם מרגישים אבודים, או לא בטוחים מה לפרסם ולכתוב, חשבו על שילוב מבין הרעיונות שנתנו לכם, שיעלו את המודעות והחשיפה של העמוד אינסטגרם שלכם.
עד לפעם הבאה…
צוות אינסטה ישראל 🙂
חושבים על קידום עמוד האינסטגרם שלכם?
צריכים מייקאובר לעמוד האינסטגרם שלכם?