קורס הכשרת מנהלי סושיאל בהתמחות אינסטגרם – Live
איך לעשות כסף מאינסטגרם ולבנות קריירה מהחלומות? לעבוד מהנייד, מכל מקום ובכל זמן שנוח, לנהל את עמודי סושיאל של עסקים בצורה מקצועית,להתמחות בניהול עמודי אינסטגרם. בואו ללמוד מהגוף המוביל והראשון בישראל, איך לצלם, לנהל, לקדם, לגייס לקוחות, לתמחר, ולהפוך למנהלי סושיאל מקצועיים.
15 מפגשים בכיתת זום לייב, מיטב המרצים, כלים מקצועיים, הקלטות, קבוצת עבודה בוואטסאפ, תרגולים, צילום, עריכה, ניהול תוכן, קידום, עיצוב, רילס, טיקטוק, קנבה, פייסבוק לעסקים, ו-AI.


































קריירה מהחלומות: לעבוד מהנייד, מכל מקום ובכל זמן שנוח, בואו לנהל את עמודי סושיאל של עסקים בצורה מקצועית,להתמחות בניהול עמודי אינסטגרם מהגוף המוביל והראשון בישראל.
15 מפגשים בכיתת זום לייב, מיטב המרצים, כלים מקצועיים, הקלטות, קבוצת עבודה בוואטסאפ, תרגול שטח, סדנאות צילום, עריכה, עיצוב, תוכן, קידום, טיקטוק ופייסבוק לעסקים, ממומן ו-AI.
אינסטה ישראל מזמינה אותך לקורס המקצועי המלא והמקיף ביותר, שיכין אותך לניהול תוכן וקידום עמודי סושיאל, עם התמחות באינסטגרם ושיעורים מקצועיים על טיקטוק ופייסבוק לעסקים, ושימוש בכלי AI.
ב-15 מפגשים מקצועיים נכשיר אותך עם כל הידע, הכלים והתרגול הדרושים לניהול עמודים מקצועי ומצליח.
מה לומדים בקורס
הגדרת מטרות ואסטרטגיה | יצירת עמוד מוכוון מטרות עסקיות | היכרות עם סוגי תוכן וקריאייטיב | יצירת קונספט ותוכן לעמוד | כתיבת תוכן לסושיאל | צילום ועריכה בנייד בסטילס ובוידאו | האשטגים ואלגוריתם | פוסטים וסטוריז עם ערך אורגני | תכנון זמן וניהול משימות | קידום העמוד וגיוס עוקבים | קידום באמצעות משפיענים | קידום ממומן | בניית תכניות קידום לטווח קצר וארוך | כלים ואפליקציות ליצירת תוכן וניטור תוצאות | פייסבוק אורגני לעסקים | טיקטוק לעסקים | היכרות ועבודה עם מערכות AI לניהול ויצירת תוכן | עיצוב תוכן בקאנבה | קידום ממומן בכלי הפרסום של מטא | ניהול עמודים כמקצוע
לתכנית הקורס המלאה המשיכו לגלול
קצת על הקורס
זהו הקורס המקצועי הראשון והיחיד בישראל להסמכת מנהלי עמודים עסקיים עם התמחות באינסטגרם. הקורס נועד להכשיר את המשתתפים בכל ההיבטים המקצועיים הנדרשים לניהול עמוד עסקי באופן מקצועי ומצליח באינסטגרם, עם מפגשי עומק נוספים על טיקטוק ופייסבוק.
הקורס בנוי מ-15 מפגשי עומק מקצועיים, עם טובי המרצים ואנשי המקצוע שיעבירו למשתתפים מהידע והנסיון שלהם, באמצעות כלים, תהליכים ותרגול פרקטי בליווי מלא.
בסיום הקורס יקבלו המשתתפים תעודת גמר מטעם אינסטה ישראל, ובנוסף אנחנו מעניקים המשך ליווי מקצועי בקבוצת העבודה לבוגרי הקורס. הקבוצה כוללת בתוכה את ההקלטות, הקישורים המקצועיים, המרצים והצוות המקצועי של אינסטה ישראל, לעקוב אחר ההתקדמות ולסייע בהחלטות בהמשך הדרך.
קורס מקצועי בזום , להשתתף בכיתה ב-LIVE מכל מקום שנוח לך
הקורס התחיל בפורמט פרונטלי במתחם המשרדים של אינסטה ישראל, ועבר התאמות לפורמט היברידי – כיתה עם נוכחים בזום. ככל שעבר הזמן העדיפו עוד ועוד משתתפים ללמוד מהבית והשתתפו בשיעור בלייב, והמחזורים האחרונים הושקו בזום-לייב בלבד.
כיום המשתתפים במפגשים אונליין מהבית, מבית העסק, או המשרד בתנאי הלמידה שמושלמים להם, ובנוסף אנחנו מאפשרים גישה חופשית להקלטות השיעורים – צפיה חופשית בזמן שנוח לכם להשלים או לחזור על החומר.
למי הקורס מתאים?
הקורס נועד להכשיר אותך לניהול עמוד האינסטגרם העסקי שלך כדי להגיע למטרות העסקיות שנגדיר – באופן יעיל ומקצועי.
- בעלי עסקים שמנהלים את מערך המדיה החברתית של העסק בעצמם.
- מנהלי עסק ובעלי מותגים שרוצים כלים לבדוק את אנשי המקצוע שמנהלים עבורם את הסושיאל.
- משתמשי אינסטגרם מנוסים שמעוניינים להקים עסק חדש.
- בוגרי תואר ראשון שמעוניינים להשתלב בניהול התוכן והסושיאל.
- צעירים משוחררים שמעוניינים לרכוש מקצוע בתחום.
- מנהלי שיווק, מותג או דיגיטל שצריכים את השדרוג המקצועי.
- בעלי עסק עם עמוד אינסטגרם פעיל שאינו מתקדם או מצליח.
דרישות התאמה: היכרות עם אינסטגרם, צילום בנייד, יצירתיות, סמארטפון באיכות טובה ועמוד אינסטגרם פעיל.
כל המידע, מפגשי החובה והבחירה, תנאים ושעות
המפגשים: הקורס כולל 15 מפגשי עומק בכיתת זום של 3 שעות לכל מפגש.
המפגשים מתקיימים בזום, בכיתה פעילה בשידור חי ובנוסף אנו מעניקים למשתתפים גישה חופשית להקלטות השיעורים.
הקורס מחייב תרגול, ומשימות וכולל קבוצת עבודה בוואטסאפ בנוכחות המרצים וצוות הקורס לתרגול, התייעצות, ליווי ותמיכה בביצוע המשימות הפרקטיות.
נוכחות והשלמת המשימות הן תנאי לקבל תעודת הסיום.
תנאי קבלה: הקבלה לקורס מותנית במילוי טופס ההרשמה, הסדרת תשלום וראיון טלפוני מקדים.
תעודת הסמכה: תעודת גמר מטעם אינסטה ישראל.
הכירו את המרצים

אריאל קיגל
פיצוח אנליטיקס
לאחר קריירה כדאטה-אנליסט בחברת Wix, כיום אריאל יוצר תוכן ומלווה בעלי עסקים בבניית נוכחות אפקטיבית באינסטגרם, ומשלב בעולם התוכן את כישוריו הייחודיים כמהנדס והייטקיסט לשעבר. מתמחה בהפיכת נתונים לתובנות מעשיות, שעוזרות לתוכן לבלוט ולהגדיל חשיפה.

ירון בן חורין
צילום בנייד

מילי הירשמן
עריכת וידאו
יוצרת תוכן לעסקים ומנחת סדנאות צילום ועריכה לעסקים.
מילי מאמינה שכל עסק הוא סיפור והיא עוזרת לעסקים לספר את הסיפור שלהם בדיגיטל בעזרת סדנאות צילום ועריכה וימי צילום. מילי גם כתבת בתחום התיירות ובעלת בלוג טיולים בארץ ובעולם.

מאיה גוברין כהן
רילס לעסקים
מנהלת סושיאל, מרצה מנוסה, מלמדת ומלווה עסקים קטנים להתנהלות נכונה ברשתות החברתיות באמצעות הדרכות פרטניות, סדנאות, הרצאות וקורסים.

אלדד סהר
אסטרטגיה וניהול תוכן

שיר קצנל
טיקטוק לעסקים
יזמית וטיקטוקרית עם יותר מ 230,000 עוקבים בפלטפורמה. בעלת תואר שני בייעוץ ארגוני ובעלים של "טיקטוק מאסטר" המציע הרצאות וסדנאות בתחום ושירותי ליווי וייעוץ לעסקים המבקשים לשווק באמצעות הטיקטוק.

אהוד טייץ
פייסבוק לעסקים
ממעצב גרפי למנהל לקוחות, לבעלים של טייץ מדיה, אהוד מכהן כבעלים של משרד פרסום בוטיק בדיגיטל, המעניק שירותי ניהול, פרסום, קידום ושיווק אונליין. אהוד מדריך ומרצה מנוסה בסדנאות, קורסים וליווי לעסקים מגוונים.

סיון שלחין
עיצוב תוכן בקנבה
מכורה לCanva, בעלים של סוכנות הבוטיק "סיון שלחין שיווק תוכן ודיגיטל" , מלמדת בעלי עסקים לעשות שיווק באופן עצמאי. מרצה מבוקשת, מעבירה קורסים, סדנאות וליוויים פרטניים לעיצוב התוכן העסקי לצרכים שיווקיים באמצעות Canva . מאפיינת ,מפתחת ומעצבת נכסים דיגיטליים שמיועדים להמשך תפעול עצמי של בעלי העסק.

מקסים גומברג
מערכות AI ליצור תוכן
יזם, איש שיווק, בוגר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות. ניסיון של יותר מעשור בעולמות היזמות והשיווק. מייעץ למגוון עסקים, ארגונים ופוליטיקאים. עוסק בפיתוח עסקי והטמעת בינה מלאכותית ואוטומציות בעסקים, מרצה לחברות, ארגונים, משרד החינוך ואקדמיה בנושאי חדשנות ובינה מלאכותית.

אלה אזולאי
דיבור מול מצלמה
מנהלת סושיאל, בוגרת הקורס, יוצרת תוכן לעסקים, מנהלת עמודים ואסטרטגיות בסושיאל, מרצה ויועצת שיווקית, מדריכה ומלמדת, נושמת סושיאל לעסקים מהמסרים השיווקים ועד הפן העיצובי, מתמחה בלעזור לבעלי עסקים לשים את עצמם בפרונט ולהבין איך לשווק את עצמם… בעצמם. אלה גם מלווה את קבוצת המשתתפים בוואטסאפ.
תכנית הקורס:
מפגש 1:
הגדרת מטרות ואסטרטגיה
- היכרות והצגת הקורס
- הגדרת מטרות מקצועיות לפעילות באינסטגרם
- בחירת אסטרטגיה להשגת המטרות
- קייס סטאדיז ותרגול
- בניית ראש עמוד לאור המטרות
- הפיכת העמוד למשפך מדוייק
3 שעות - אלדד סהר
מפגש 2:
צילום בנייד
- הבנת עקרונות בסיסיים בצילום
- תאורה קומפוזיציה וזוויות
- היכרות עם מצלמת הנייד
- כללים לצילום מוצלח בנייד
- סטוריטלינג בוידאו ותמונות
- דגשים בצילום לאינסטגרם
- תרגול שטח
- עריכות תמונה וסרטונים.
3 שעות - ירון בן חורין
מפגש 3:
עריכת וידאו
- סוגי הסרטונים ודוגמאות
- היכרות עם תכנת העריכה
- עריכות בסיסיות פופולריות
- עריכות מתקדמות לתוכן ייחודי
- תהליכי עבודה שיטות וטריקים
- תרגול ומשוב
3 שעות - מילי הירשמן
מפגש 4:
סדנת רילס לעסקים
- איך יוצרים רילס מצליחים?
- איך ליצור מאגר רילס קדימה
- איך לאתר טרנדים חמים
- סוגי רילס ואיך יוצרים אותם
- חשיפה גבוהה יותר לתוכן
- צילום יצירה ותרגול בלייב
3 שעות - מאיה גוברין
מפגש 5:
תוכן מנצח:
יצירה עריכה וניהול
- סוגי הפוסטים, סטורי, רילז
- דגשים להצלחה ביצירת מעורבות
- האלגוריתם של אינסטגרם
- הנעה לפעולה
- האשטגים – איך עובדים איתם?
- כמה ואיך לכתוב?
- טריקים לקידום פוסטים וסטוריז
- בנייה וניהול תכנית עבודה לתוכן
- שימוש באינסייטס וכלי ניטור
- כלים ואפליקציות לתכנון גלריה ותזמון
3 שעות - מרצה אלדד סהר
מפגש 6:
קידום עמודי
אינסטגרם
- בניית תכנית קידום העמוד
- כלים חינמיים לקידום אורגני
- אוטומציות ובוטים
- להעיר עוקבים קיימים
- לגייס עוקבים חדשים
- להפוך עוקבים לשיחות
- משפיענים – איך לאתר ולגייס
- ממומן – העשרה
- פעילויות בעמוד
- שימוש בהודעות
3 שעות - מרצה אלדד סהר
מפגש 7:
תכניות עבודה לתוכן וקידום
- סקירת סטטוס של עמודי המשתתפים
- משוב ותיקונים אישיים
- הידוק תכניות התוכן לעתיד
- התאמות לתכנית הקידום
- המלצות ותובנות להמשך
- כלים קישורים ואפליקציות להמשך
מפגש 8:
מערכות וכלי AI בניהול סושיאל
- היכרות עם כלים לתכנון ויצירת תוכן לסושיאל
- מבוא להבנת מערכות AI
- בניית פוסטים, מצגות, תמונות וסרטונים
- הטמעה בתהליכי העבודה
- דוגמאות וקייס סטאדיז לשימוש יעיל
3 שעות - מרצה מקסים גומברג
מפגש 9:
פייסבוק לעסקים
- איך עושים סטוריטלינג בפייסבוק
- תוכן ומסרים בפייסבוק מול אינסטגרם
- הפצת מסרים בפייסבוק
- כתיבה ועיצוב פוסטים
- קבוצות, קהילות ועמודים עסקיים
- טריקים לשיפור החשיפה
- תרגול מעשי
3 שעות - מרצה אהוד טייץ
מפגש 10:
טיקטוק לעסקים
- מה טיקטוק יכולה לעשות לעסק
- האלגוריתם של טיקטוק
- שימוש בטרנדים
- מה לא לעשות בטיקטוק
- סרטוני טיקטוק ברשתות אחרות
- קייס סטאדיז
3 שעות - מרצה שיר קצנל
מפגש 11:
עיצוב תוכן בCanva
- היכרות עם הכלים השונים
- דוגמאות וקייס סטאדיז
- הדגמות ותרגול
- טיפים ותהליכי עבודה
- שימושים בפוסטים, רילס וסטורי
- שימושיות
3 שעות - מרצה סיון שלחין
מפגש 12:
קידום ממומן חלק א'
- היכרות עם הכלים והנכסים הדיגיטליים
- בניית קמפיין לפי מטרה, לידים מכירות או מודעות
- כלים ליצירת ועריכת קהלים
- בניה ועריכה של קריאייטיב
- כלים לבדיקה והשוואה
מפגש 13:
קידום ממומן חלק ב'
- ניטור וניתוח של תוצאות קמפיין
- שינוי ושיפור קמפיינים, קהלים וקריאייטיב
- קייס סטאדיז ופתרון בעיות
3 שעות - מרצה אהוד טייץ
מפגש 14:
דיבור מול מצלמה
- החסמים הפסיכולוגיים, חוסר ביטחון, פחד מביקורת, ועוד.
- תרגילים לבניית ביטחון
- שפת גוף, יחס למצלמה, טון וקצב דיבור
- טיפים ותהליכי עבודה
- כלים, אפליקציות וציוד
- תרגול ושיתוף בכיתה
3 שעות - אלה אזולאי
מפגש 15:
ניהול עמודים כמקצוע
- איך להקים עסק של ניהול עמודים
- הקמת תשתיות לגיוס לקוחות
- איתור וגיוס לקוחות
- תמחור השירותים השונים
- פגישות התנעה וסיכומים חודשיים
- מכירת שירותים נוספים
3 שעות - מרצה אלדד סהר
"כמה עולה הקורס?"
תשובה:
עלות הקורס 8,200 ש"ח + מע"מ.
(9,676 ש"ח כולל מע"מ, ניתן לחלק ל-12 תשלומים)
"זה נראה לי יקר"
תשובה: זאת הדרך שלך לרכוש מקצוע שמאפשר עבודה מהנייד בשעות שנוחות לך, לכן כדאי להסתכל על הקורס כהשקעה, בניית ערוץ הכנסה, ולא כהוצאה. לקוח בודד שתגייס דרך האינסטגרם יכול להחזיר את עלות הקורס במלואה. הערך שתקבל כולל 21 שעות הדרכה מעמיקה, גישה להקלטות, ליווי ותמיכה לשנה, כלים מקצועיים, ומעל הכל – ידע וכישורים שילוו אותך שנים קדימה. בנוסף, חישבנו כמה יעלה לך לשכור מנהל סושיאל לשנה – העלות של הקורס נמוכה משמעותית ומעניקה לך עצמאות מקצועית לאורך זמן.
"אני כבר באינסטגרם, למה אני צריך קורס?"
תשובה: שימוש אישי באינסטגרם שונה מאוד מניהול מקצועי של עמוד עסקי. הקורס שלנו מתמקד התהליך עבודה מובנה, שהוכיח את עצמו עם מאות עסקים, באסטרטגיות ייחודיות, שיטות עבודה, כלים מתקדמים וטכניקות שיווק שיהפכו את הפעילות שלך באינסטגרם למנוע צמיחה עסקי אמיתי, ולא סתם עוד עמוד חברתי.
"יש לי ללמוד הכל חינם דרך סרטוני הדרכה אונליין"
תשובה: אכן יש המון מידע חינמי ברשת, אבל הוא מפוזר, לא מותאם ספציפית לשוק הישראלי, וחסר את המבנה השיטתי והליווי האישי. הקורס שלנו מרכז את כל הידע הנדרש במקום אחד, מספק מסגרת מובנית עם תרגול מעשי ומשוב מקצועי, וכולל גישה למרצים מובילים בתחום שיכולים לענות על שאלות ספציפיות לעסק שלך.
"אינסטגרם לא באמת יכולה לעזור להגדיל מכירות"
תשובה: טעות נפוצה! אינסטגרם יעיל במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים. הפלטפורמה מאפשרת לך להגיע לקהל יעד ממוקד בעלות נמוכה בהרבה משיטות פרסום מסורתיות. בוגרי הקורס שלנו מדווחים על עלייה ממוצעת של 30%-40% בפניות ומכירות דרך האינסטגרם תוך 3 חודשים מסיום הקורס, כולל עסקים קטנים מאוד.
"אין לי זמן לנהל עמוד אחד, אז כמה עמודים...?"
תשובה: אחת המטרות המרכזיות של הקורס היא ללמד אותך לנהל את האינסטגרם ביעילות מקסימלית. אנחנו מלמדים שיטות לתכנון תוכן מראש, כלים לאוטומציה, וטכניקות ניהול זמן שיאפשרו לך להשיג תוצאות מרשימות בפחות מ-3 שעות שבועיות. בנוסף, תלמד איך לזהות אילו פעולות מניבות את התוצאות הטובות ביותר כדי למקד את המאמצים שלך.
בשיטת העבודה שלנו אפשר לנהל בו זמנית גם 10 עמודים עסקיים.
"אני לא מספיק טכנולוגי/ת בשביל זה"
תשובה: הקורס מיועד גם למי שאינו "טכנולוגי" במיוחד. אנחנו מתחילים מהבסיס ומתקדמים בהדרגה, עם הדרכה ברורה ופשוטה. המשתתפים נהנים מקבוצת תמיכה בוואטסאפ שבה אפשר לשאול שאלות בכל שלב, והמדריכים שלנו ידועים ביכולתם להסביר מושגים מורכבים בצורה פשוטה וברורה. אם אתה יודע להשתמש בסמארטפון, אתה מוכן לקורס.
"ניסיתי כבר כל מיני סדנאות וקורסים, לא עפתי"
"אנחנו שומעים את זה הרבה, מאז 2013 ליווינו אלפי עסקים להצלחה, בוגרי סדנאות, קורסים ומסלולי ליווי עסקי, כולל כאלה שניסו פתרונות אחרים ללא הצלחה. בנוסף הכשרנו בוגרות שעובדות היום כמנהלות סושיאל, יוצרות תוכן ואפילו מרצות ומלמדות קורסים וסדנאות בעצמן. אנחנו עובדים בצורה הוליסטית – לא רק על רילס או רק על קידום, אלא על כל ההיבטים של העמוד יחד עם אסטרטגיה מותאמת למטרות העסקיות.
"כדאי לי ליצור תוכן או לנהל עמודים?"
"אפשר גם וגם, ואפשר להתמקד רק באחת מהאפשרויות. למעשה חלק מהבוגרות שלנו התמקדו רק בללמד, ללוות, לייעץ, להעביר סדנאות וקורסים.
יש בוגרים שלנו שבוחרים רק ליצור תוכן, לצלם, לערוך סרטונים, לעצב בקאנבה, לבנות תוכן בבינה מלאכותית ולהשתמש רק בכלים היצירתיים, ויש בוגרים שבוחרים רק בצד הניהולי, ומעדיפים לקחת את שירותי יצירת התוכן ממקור אחר. כל אחת מדרכי העבודה הן לגיטימיות ומאפשרות פרנסה נוחה וגמישה בתחום שמתאים למיומנויות האישיות שלך וההעדפות המדוייקות לך."
"יש לי כבר איש מקצוע שמנהל את העמוד שלי"
תשובה: גם אם עבדת עם איש מקצוע, הקורס יעניק לך את הידע והכלים להבין טוב יותר מה קורה בעמוד שלך, לתקשר ביעילות עם מנהל הסושיאל, ולוודא שאתה מקבל תוצאות אופטימליות. רבים מבעלי העסקים שלנו מדווחים שלאחר הקורס, הם יכלו להנחות טוב יותר את אנשי המקצוע שלהם ולשפר משמעותית את התוצאות. בנוסף, הידע שתרכוש יאפשר לך לחסוך בעלויות על ידי ביצוע חלק מהמשימות בעצמך.