אין ספק שאינסטגרם היא המדיה החברתית החזותית הגדולה בעולם, ולכן במובנים רבים היא גם המדיום המושלם עבור מותגים וחברות, שם יכולים לספר את הסיפור שלהם ויזואלית.
ישנם מספר מותגים ידועים הקיימים באינסטגרם עם מיליוני עוקבים שעשו עבודה מדהימה עם העמוד שלהם. ועם כל הכבוד לחברות הגדולות כגון נייקי ואדידס, גם חברה קטנה יותר יכולה להגיע לכמות גדולה של עוקבים, ויצליחו לעשות זאת אם יתחילו לעבוד עם משפיענים מהתחום הרלוונטי להם.
מציאת המשפיענים במדיה החברתית יכולה לעיתים להיראות כפרוייקט מרתיע, אך אין ספק שהשלב הזה יכול לשדרג משמעותית את חשבון האינסטגרם שלכם.
מציאת משפיען משמעותי שיכול לעזור לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם אינו תהליך פשוט, אך ניתן לחפש אותם לפי הנישה שהמשפיען פועל וקשור אליה.
כמובן, הסתמכות על מספר העוקבים אינה תמיד האינדיקציה הטובה ביותר בנוגע להשפעה אמיתית, ובמציאות צריך למצוא מישהו שמאמין במוצר שאתם רוצים למכור, ולגרום לעוקבים חדשים וישנים להתמכר לתוכן שאתם מראים בחשבון האינסטגרם שלכם.