7 tricks to use the hashtags correctly that you do not want to miss!מחפשים את הדרך הנכונה להוסיף האשטאגים לפוסטים שיתנו בוסט רציני לחשיפת העמוד שלכם? הגעתם למקום הנכון!
מוכנים ללמוד כמה שיטות איך מומלץ להשתמש בהאשטאגים בדרך יעילה יותר?
קדימה, בואו נתחיל!
1# תוסיפו כמה האשטאגים שתרצו בפוסט שלכם!
יש דעות שונות ודיונים שלמים בנוגע לכמות הנכונה של האשטאגים שכדאי להוסיף לכל פוסט.
יש מומחי אינסטגרם שטוענים שאפשר וכדאי להשתמש תמיד במקסימום האשטאגים שמותר להוסיף – 30 היות וזה עוזר לך לקבל אפשרויות חיפוש שונות, ויש שממליצים לא לכתוב יותר מ5-10 האשטאגים לכל פוסט.
אם אתם מסוג של "כמה שיותר יותר טוב", הטריק הזה מיועד לכם ויאפשר לכם להעלות אפילו יותר מ-30 האשטאגים לכל פוסט!
כל מה שעליכם לעשות הוא להוסיף את הסמל הבא: & מיד לפני שאתם מגיעים להגבלה של כמות ההאשטאגים המותרת.
שימו לב שהתוצאה יכולה להיראות קצת מוזרה ואפילו על גבול הספאם, ולכן אנחנו לא לגמרי שלמים אם כדאי לכם להשתמש בזה יותר ממספר פעמים בודדות.
המלצה שלנו, תשתמשו בזה רק במידה ואתם צריכים שימצאו אתכם ב-32 האשטאגים סופר רלוונטיים.
אנחנו גם לא לגמרי בטוחים אם התוספת הזאת של ההאשטאגים יעזרו לכם להגדיל את החשיפה של הפוסט היות ואינסטגרם לאו דווקא תדע להתייחס להאשטאגים הנוספים…
בכל מקרה, שווה לנסות את הטריק הזה בשביל המשחק!
2# הוסיפו שורה לפני הוספת ההאשטאגים.
ההמלצה שלנו, תעשו מרווח בין הכיתוב של הפוסט להאשטאגים. זה עושה ניקיון בעיניים, והרבה יותר נוח לקרוא את הכל.
הדרך לעשות זאת היא או ע"י הוספת אימוג'ים או נקודה לאחר שסיימתם לכתוב שתהפוך לשורה בפני עצמה.
במידה ואתם מוסיפים 30 האשטאגים, זוהי דרך נהדרת להפריד את הכיתוב מלהיראות מבולגן.
הוספת מספר שורות ריקות (עם נקודה או אימוג'י) תוריד את ההאשטאגים שלכם למטה הרחק מהכיתוב של הפוסט. כך שכאשר תפרסמו את התמונה, אינסטגרם תראה רק את השורות הראשונות של הכיתוב וכך ההאשטאגים אפילו יהיו מוסתרים מהפוסט.
3# השתמשו בהאשטאגים סופר רלוונטיים כדי להעלות את המעורבות והחשיפה שלכם.
כפי שכבר ציינו קודם, הקפידו להשתמש בהאשטאגים רלוונטיים. שימוש בהאשטאגים פופולארים ביותר כגון #love #photooftheday לדוגמא, יכולים להוסיף עוד מספר לייקים, אבל הם לא יהיו מההאשטאגים שיעזרו לכם לגדול מבחינת חשיפה ומעורבות היות והם לא מספיק ממוקדים מטרה.
אם אתם רוצים להיות בעלי מעורבות גדולה יותר, עליכם להשקיע ולחפש את הנישה הנכונה להאשטאגים הרלוונטיים לעסק שלכם. ברגע שתתחילו להשתמש בהאשטאגים יותר ממוקדים, שמתארים את הפוסטים שלכם בצורה נכונה ומדוייקת, זה יגדיל את החשיפה של העמוד שלכם ויהיו ממוקד לקהל היעד שלכם.
לדוגמא חנות התכשיטים אונליין: Soufeel.com
הם משתמשים בהאשטאגים ספציפיים שיצרו לעצמם כגון
#soufeeljewlery #soufeellover #soufeelstyle
ועם זאת הם משתמשים בהאשטאגים שמתארים את העסק שלהם כגון
#personalized #giftidea
וכמו כן בהאשטאגים קהילתיים לנשים כגון
#giftsforher #motherday
השימוש במגוון הנישות של האשטאגים מושלם עבור קהילות שחושבים כמוכם ומחפשים מותגים דומים לשלכם. הם יכולים לעזור לכם להיחשף בפני עוקבים חדשים, להעלות את המעורבות של הפוסטים שלכם ולקבל עוקבים נוספים ובתקווה שבהמשך גם קהל שירצה לקנות (במידה וזה רלוונטי לעסק שלכם).
4# הוסיפו האשטאגים לסטורי שלכם כדי להופיע ב"חיפוש" של האינסטגרם.
הוספת האשטאגים לסטורי היא דרך מעולה להוסיף לתוכן שאתם מעלים אופציה נוספת לעוקבים לחפש אתכם.
כאשר אנשים מחפשים האשטאג באינסטגרם, במידה והוא מספיק פופולארי, הם יוכלו לראות סטוריז פעילים שפורסמו ממש ברגע החיפוש בעמוד ההאשטאג, כולל את ההאשטאג שלכם.
במידה ואהבו את מה שראו, הם אולי ילחצו על הכפתור "עקוב" לעמוד הפרופיל שלכם.
יש שתי דרכים שאפשר להעלות האשטאגים לסטורי.
הראשונה היא בעזרת סטיקר האשטאג, ובדרך זו הסטורי מאפשר להעלות רק האשטאג אחד.
השניה בעזרת הוספת טקסט, בדרך זו אפשר להוסיף עד 10 האשטאגים.
לדוגמא, האשטאג שהוסיפו לסטורי הבא שמתאר את הרעיון או המוצר שנמכר. ההאשטאג יוביל לעמוד חיפוש שבו יראו את כל הדוגמאות במידה ותוייגו גם עם ההשאטאג הספציפי הזה.
5# הסתירו את ההאשטאגים שלכם בסטורי!
לאחר שלמדתם איך להוסיף האשטאגים לסטורי שלכם על מנת להעלות את המעורבות שלכם, תלמדו טריק קטן שיכול לעשות זאת מבלי שיראו את ההאשטאג.
לעיתים הוספת האשטאג יכול להרוס את הנראות היפה של הסטורי, ולמעשה להיראות לפעמים כספאם במידה ואתם מעלים הרבה סטוריז ביום.
למזלכם, יש לנו טריק קטן שיכול לעזור…
אם אתם רוצים להסתיר את ההאשטאג בסטורי, הקלידו את ההאשטאג, הקטינו אותו ומעליו הוסיפו סטיקר גיפ או אימוג'י מה שיתאים לכם. וכך לא יראו את ההאשטאג!
דרך נוספת היא לכתוב את ההאשטאג ולשנות את הצבע של הכיתוב לצבע של הרקע, זה יעבוד הרבה יותר טוב במידה והרקע בצבע אחיד. כך ההאשטאג מתמזג עם הרקע ולא יראו אותו, אך עדיין יראו את הסטורי באזור חיפוש.
רק שימו לב שבמידה ותקטינו את ההאשטאג יותר מידי, אינסטגרם לא תאשר אותם…
6# עקבו אחרי ההאשטאגים האהובים עליכם.
ידעתם שניתן לעקוב אחר האשטאגים ממש כמו עמודים?
זהו טריק שהרבה לא מכירים, אבל מי שכן משתמש בו לא מעט לעמודים עסקיים.
תוכלו בשיטה זו תוכלו לעודד את הקהל שלכם לעקוב אחר ההאשטאג הממותג שיצרתם.
בדרך זו תוכלו לעקוב אחר המתחרים שלכם, לבחון לקוחות פוטנציאליים ועוד.
ברגע שמצאתם האשטאג שאתם אוהבים, כל מה שעליכם לעשות זה ללחוץ "עקוב" ממש כמו עמוד רגיל.
ברגע שהחלטתם לעקוב אחר ההאשטאג, תתחילו לראות פוסטים שאנשים מפרסמים עם צירוף ההאשטאג הספציפי הזה.
7# הוסיפו האשטאג מקורי לביו שלכם.
במידה ויש לכם האשטאג מקורי שהכנתם, המלצה שלנו – הוסיפו אותו לביו שלכם ותבקשו מהעוקבים שלכם להוסיף לפוסטים שלהם את ההאשטאג שלכם.
אם אתם מתכננים לפרסם מוצר חדש לדוגמא, תוכלו ליצור האשטאג ספציפי לקמפיין, להוסיף אותו לביו שלכם כהאשטאג זמני. זוהי דרך מעולה לעודד מעורבות וחשיפה לפוסטים ולמוצר הקיים.
תראו את הדוגמא הבאה שבה העמוד משתמש בהאשטאג מקורי שמאפיין את הצורך שלהם לגרום לעוקבים שלהם להוסיף את ההאשטאג הספציפי הזה בפוסטים שהם מעלים בעמודים האישיים שלהם.
בדרך זו, הביו שלכם הופך להיות שימושי ויעיל יותר וכך תוכלו לשווק את המותג/עסק שלכם בשיטה נוספת.
ניתן להשתמש בהאשטאג להכל! מהכרזה וקידום מוצר חדש ועד חשיפת העסק שלכם בהקדמה שלכם בפרופיל.
תדגישו לעוקבים שלכם שישתמשו גם הם בהאשטאג המקורי שלכם כאשר הם מעלים פוסט/סטורי.
כל מה שעליכם לעשות זה להוסיף # לפני מילה שתבחרו בביו שלכם, וכך זה יהפוך אוטומטית להאשטאג לחיץ לכולם.
האשטאגים היא דרך נהדרת להתחבר לעוקבים חדשים, למצוא תוכן מעניין שיכול לעודד אותם לרצות להמשיך לראות את הדברים שאתם מפרסמים ואולי לרכוש שותפים לעתיד.
מקווים שבעזרת הטריקים שלנו תתחילו להשתמש יותר בהאשטאגים, לחפש את הנכונים ביותר עבורכם ולקדם את העמוד שלכם משמעותית!
רוצים לקדם את עמוד האינסטגרם העסקי שלכם? אנחנו הכתובת!
עד לפעם הבאה,
צוות אינסטה ישראל 🙂