זמן קריאה: 1 דקה

איך להשיג עוד עוקבים רלוונטיים? טיפים שישנו את קצב ההתקדמות שלכם באינסטגרם

טיפ ראשון:

לסדר את הסלון לפני שמזמינים אורחים. המראה הראשוני של הפרופיל שלך – ייקבע תוך כמה שניות האם מי שמגיע יחליט לעקוב או לא.

תמונת הפרופיל, שם העמוד ותיאור העמוד צריכים לתקשר את מי שאתה, מה שאתה מאמין בו ובמה העמוד שלך יעסוק. היכנס לאינסטגרם ולמד איך נראים העמודים המצליחים ביותר שאתה מכיר, איך נראית תמונת הפרופיל ומה היא מתקשרת, איך בנוי שם העמוד, (עברית, אנגלית, מותאם או לא לתוצאות חיפוש) ואיך מתואר העמוד, במה הוא עוסק ואיך הוא מוצג. טיפ שני: התמונות בעמוד שלך צריכות ליצור ביחד מראה אחיד ומזמין. כדי להגיע לתוצאה של עמוד קונספט יש מספר דרכים. 1. הכי קל: כל התמונות עולות לאינסטגרם עם אותו פילטר. מתאים לתמונה או לא מתאים לתמונה, העמוד מקבל לוק אחיד.

2. יותר קשה: פורמט דמקה – כל תמונה שניה מקיימת אותם כללים. לדוגמא, כל תמונה זוגית היא ציטוט וכל תמונה אי זוגית מכילה אלמנט כחול. דוגמא נוספת: כל תמונה זוגית מכילה סלפי וכל תמונה אי זוגית מכילה צילום טופ שוט בזוית עליונה. 3. עוד יותר קשה: כל תמונה שלישית מקיימת אותם כללים. לדוגמא: כל יום ראשון תמונה בהירה של נוף, כל יום שני צילום גוף מלא של מראה אופנתי בחוץ, וכל יום שלישי צילום אוכל.

ישנן עוד אפשרויות וכולן דורשות משמעת ותכנון קדימה. ברגע שתדעו איזה תמונות לא מספיק טובות לעלות לעמוד שלכם, עשיתם צעד משמעותי.

טיפ שלישי:

עכשיו אפשר להזמין לסלון את האורחים? קדימה:

נסו להבין מי הם האנשים שיאהבו את העמוד שלכם ויתעניינו בתוכן. מצאתם? עכשיו בואו נחשוב אחרי מי הם כבר עוקבים, ולאיזה תיוגים אם מהאשטגים # את התמונות שלהם. יש? מעולה – בואו נמצא אותם וניתן להם לייק על התמונה האחרונה. מתוך מאה לייקים שתחלקו לאנשים לפחות עשרה שבאו לראות ממי הם קיבלו את הלייק, יחזירו לכם לייק, ולפחות2-3 יעקבו. זאת בהנחה שמצאתם אנשים שבאמת יאהבו את התוכן שלכם. (לאינסטה ישראל יש שירות בתשלום, שמבצע באופן אוטומטי בדיוק את זה, בקצב של 1,500 לייקים ליום, ומסוגל לסנן ישראלים בלבד, נשים או גברים. חפשו את אינסטה בוסט לפרטים נוספים)

האם כדאי לעקוב כדי שיעקבו אחרי בחזרה?

לפעמים כן, אבל לא בתור מדיניות: רוב המשתמשים לא עוקבים בחזרה אוטומטית, אלא אחרי מישהו שמייצר תוכן שהם אוהבים. אם אתם רוצים להשתמש בטקטיקה הזו – עקבו אחרי מי שמייצר תוכן שהוא בדיוק לטעמכם – הסיכוי הוא שהתוכן שלכם ידבר אליו. !

איך משיגים עוקבים מהר יותר?

הסתובבו בתיוגים שבהם יש תוכן שאתם אוהבים ותנו שם לייקים ותגובות. רוב המשתמשים עדיין בודקים מי זה האיש שעשה לי לייק או שהגיב לי – ומגיעים להכיר.

פרגנו בתגובות בפרופילים עתירי חשיפה – תמונות היום בקהילה גדולה או משתמשים חזקים במיוחד.

צרו אינטראקציות עם משתמשים אחרים בקהילות. היכרות ושפה משותפת הן עדיין הסיבות הטובות ביותר לשמירה על קשר ברשת חברתית.

#brainstorming #intheoffice