זמן קריאה: 1 דקה

איך למצוא את ההאשטאגים הנכונים לעמוד שלכם ב-2020?

החוקים באינסטגרם בנוגע להאשטאגים השתנו בשנה האחרונה, והיום נסביר לכם בדיוק איך תוכלו למצוא האשטאגים נכונים שיקדמו את העמוד שלכם.

שימוש באשטאגים רלוונטיים לעמוד שלכם באינסטגרם – חשוב יותר מתמיד.

לאחרונה אינסטגרם פתחה את האפשרות לעקוב אחר האשטאגים, כלומר, במקום שמשתמש יצטרך לחפש האשטאג ספציפי, ולעבור על פיד שלם בתקווה למצוא את האחד הרלוונטי לעמוד שלו, כיום הפוסט שלכם יכול להופיע אוטומטית בפיד של עוקבים פוטנציאליים.

זה נכון שהאלגוריתם של אינסטגרם תמיד העדיף את השימוש בהאשטאג ספציפי ורלוונטי לפוסט, אך בעזרת הפיצ'ר החדש הזה, העניין נהפך להרבה יותר חשוב בנוגע לחיפוש ההאשטאג הנכון!

הסיבה היא שעכשיו למשתמשים יש את הכוח והיכולת לסמן את התוכן יחד עם ההאשטאג שלכם כמשהו שהם רוצים ומעוניינים להמשיך לראות!

זה עובד כך:

ברגע שמשתמש עוקב אחר האשטאג ספציפי, הוא יתחיל לראות בפיד שלו פוסטים שתוייגו עם ההאשטאג שבחר. כמו כן, הוא יוכל לבחור באופציה לא לעקוב אחר ההאשטאג הזה במידה וירצה.

שימו לב, במידה והתוכן שלכם יופיע בצורה הזו יותר מידי פעמים, האלגוריתם של אינסטגרם עלול לזהות זאת כבעיה.

שנו את ההאשטאגים שלכם על מנת למנוע התנהגות של "ספאם"

במידה ואתם עושים העתק-הדבק של רשימת האשטאגים לכל פוסט שאתם מחליטים לעלות, זה לא יעזור לקדם את העמוד שלכם וגם עלול להיראות לא טוב לאינסטגרם.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כשאתם בוחרים באיזה האשטאג להשתמש, הוא שאתם צריכים להיות מכווני מטרה, ולכוון את ההאשטאג לקהל היעד שלכם ובמה שהם מתעניינים.

מומלץ להחליף את ההאשטאגים בכל פוסט על מנת לא להיראות כעמוד ספאם.

בנוסף, מומלץ להימנע משימוש בהאשטאגים גדולים מידי כגון #likeforlike , שהשתמשו בהם מעל מיליון פעמים. אין ספק שהשימוש בסגנון האשטאגים האלו יכול להביא לכם מספר לייקים נוספים, אך הם לא אלו שיעזרו לכם לקדם את העמוד לקהל הנכון שלכם.

במקום, נסו למצוא האשטאגים עם נישה מסויימת הרלוונטיים לתוכן שאתם מעלים.

לדוגמא, במידה ויש לכם עסק שקהל היעד שלו פונה לעסקים בתחום האופנה, כדאי לכם להשתמש במספר האשטאגים הקשורים לנושא הזה.

זכרו להשתמש להשתמש בהאשטאג ממותג שלכם בכל פעם שתוכלו במידה והוא רלוונטי לתוכן!

אנו ממליצים לבחור האשטאג שמתאר את העמוד שלכם, העסק או קהל היעד שלכם.

לדוגמא, אם יש לכם עסק לאוכל תינוקות, וקהל היעד שלכם הוא הורים חדשים, נשים לקראת לידה או הורים עם ילדים קטנים, תוכלו להשתמש בהאשטאגים המתארים את המוצרים שלכם כגון:

#babyblends , #freshbabyfood #organicbabyfood #girlmom #babyontheway #letthembelittle

יחד עם האשטאג ממותג שלכם.

כמה האשטאגים כדאי להוסיף לכל פוסט?

אינסטגרם מאשרת להוסיף 30 האשטאגים לכל פוסט.

התחושה היא שהמספר הזה הוא גדול, אך אם יש לכם אפשרות להוסיף את המקסימום כדי להיחשף לכמה שיותר עוקבים חדשים, עשו זאת.

במידה ואתם יכולים למצוא 30 האשטאגים סופר טובים ורלוונטיים לתוכן שלכם זה לא יזיק להוסיף אותם.

אך אם אתם לא מרגישים בנוח להשתמש בכל כך הרבה, הרגישו חופשי להוסיף פחות.

אין נכון או לא נכון במקרה הזה.

עמודים עסקיים יכולים לעקוב אחר ההצלחות של ההאשטאגים שלהם ב – POST INSIGHTS

לכל מי שיש עמוד עסקי, יש את היכולת לא רק לבחון ולבדוק את ההצלחה של העמוד שלו מבחינת חשיפה ומעורבות, אלא גם את האפשרות לבדוק את ההצלחה של כל פוסט שהועלה ולהשוות בין אחרים.

תוכלו לראות בדיוק את מידת היעילות של הפוסטים שלכם במשיכת עוקבים וקהל חדש, בהתבסס על פוסטים מהעבר כולל ההאשטאגים שלכם.

תוכלו לבדוק את האינפורמציה הזו בפוסט בלחיצה על הצד השמאלי למטה – VIEW INSIGHTS.

שם תוכלו לבדוק את כל המידע אודות הפוסט, כולל רמת חשיפה, לייקים וגם איך אנשים שראו את הפוסט שלכם מצאו אתכם.

מומלץ לעקוב אחר האשטאגים באינסטגרם

כפי שציינו קודם, לאחר שאינסטגרם הוסיפה את היכולת לעקוב אחר האשטאגים, מומלץ לעשות זאת על מנת להישאר במעקב אחר נושאים שונים המעניינים אותכם.

לעקוב אחר האשטאג עובד בדיוק כמו לעקוב אחר עמוד של מישהו.

במידה ויש לכם האשטאג ממותג, זה יכול לעזור לכם לקדם את העמוד שלכם, ותוכלו לבקש ולהזמין את העוקבים שלכם לעקוב אחר ההאשאטאג הממותג שלכם להעלות את החשיפה שלכם.

הוסיפו האשטאגים לסטוריז

ברגע שתוסיפו האשטאג לסטורי שלכם, זה אוטומטית יעלה את החשיפה של העמוד שלכם, ועוקבים חדשים יוכלו למצוא אתכם בזכות ההאשטאג שהוספתם.

יש שתי אפשרויות להוסיף האשטאגים לסטורי:

1. שימוש בסטיקר של הסטורי – ניתן להוסיף רק האשטאג אחד בדרך הזו.

2. הוספת טקסט – ניתן להוסיף עד 10 האשטאגים בדרך הזו.

אך שימו לב שבמידה ותוסיפו הרבה האשטאגים לסטורי, זה עלול להפוך אותו לטיפה "ספאמי", אך יש טריקים להסתיר אותם שלא יפריעו לאסתטיקה של הסטורי שלכם.

הוסיפו האשטאגים לביו שלכם

בין אם אתם מקדמים תחרות בעמוד שלכם, או קמפיין מסויים, השתמשו בהאשטאג הממותג שלכם בביו כדרך מעולה לעודד חשיפה ומעורבות נוספת לעמוד שלכם!

זוהי שיטה נהדרת היות והפיצ'ר הזה הופך את הביו שלכם לפונקציונלי יותר, וכך זה גם מעודד את העוקבים שלכם להשתמש בהאשטאג שלכם אצלם בעמוד.

מקווים שבעזרת הדגשים שלנו לשימוש בהאשטאגים, תוכלו להוסיף בדרכים שונות את הנכונים לעמוד שלכם, שיעזרו לקדם את העמוד משמעותית.

עד לפעם הבאה…

צוות אינסטה ישראל 🙂

חושבים על קידום עמוד האינסטגרם שלכם?