זמן קריאה: 1 דקה

איך לערוך תמונות לאינסטגרם? הטיפים הראשונים לעריכת תמונה, שיגרמו לעמוד שלכם להיראות מקצועי.

אז צילמתם ואתם מתכוונים להעלות את התמונה לאינסטוש. האם אפשר לשפר אותה?

הנה כמה טיפים ראשוניים, שנכונים כמעט תמיד כשאנחנו ניגשים לערוך את התמונות שלנו.

1.לתקן תאורה וצבעים. לשחק עם הפילטרים עד שזה הכי טוב לדעתכם. אם הצבעים לא מוסיפים לתמונה – שחור לבן. התוצאה כמעט תמיד תהיה נקייה וקלאסית יותר. אם אתם רוצים גלרייה אחידה עם קונספט קבוע, השתמשו תמיד באותו פילטר.

2.לא לחתוך רגליים או ידיים של מצולמים.

3.אינסטגרם בנויה לקוביות. לא כל תמונה מתאימה. קחו בחשבון כשאתם מעלים את התמונה שהמרכז שלה יופיע כקוביה בגלריה שלכם. בטוחים שזה יעבוד?

4.לא להגזים בעריכה. אחת התופעות הנפוצות אצל מתחילים היא שימוש מופרז בפילטר חדש. התוצאה היא גלריה שכולה צבעונית ומקושקשת, נושאים מובלטים מדי או לא נעימים לצפיה. נסו להחליט אם אתם רוצים להבליט את הנושא של התמונה או לתת לעריכה האמנותית לגנוב את ההצגה. העריכה צריכה להחמיא לנושא, אלא אם היא הנושא.

5.בחרו יישום והתמחו בו. ישנן אלפי אפליקציות לעריכת תמונות, וכמובן אחריהן גם האינסטגרם עצמה. מיצאו יישום שנוח לכם, ידידותי וברור, איתו תוכלו להגיע לתוצאה שרציתם, והתמחו בכל האפשרויות שלו. בקשו טיפים והמלצות ממשתמשים ותיקים שמגיעים לתוצאות שמוצאות חן בעיניכם.

6.חתך הזהב – השתמשו בקוי הדקים שמחלקים את המסך ל-9. יישרו את התמונה וחיתכו אותה כך שקו האופק של הים נופל על קו השליש התחתון, הדמות המרכזית מיושרת לקובייה המרכזית, החלון ממוכס לרוסיה הימנית וכיו”ב. זה עובד.

7.במידה וזה לא ברור – תמיד תמיד ליישר את התמונה. תמונה יכולה להיות מושלמת, אבל אם היא נראית עקומה, זה לא יעבוד. גם אלכסון צריך להיראות כאילו התכוונתם לעשות את זה, ולא כמו חוסר תשומת לב. תמיד ליישר.

#ישראל #פרסום #קידום #אינסטה #לייקים #שיווק #אינסטגרם #בוסט #עוקבים