זמן קריאה: 1 דקה

מתי להעלות? כמה לכתוב? איך לתייג? כללי האצבע שיהפכו אתכם לאינסטגרמרים בכירים

כמה לכתוב?

הכי מעט שאפשר מבלי לפגוע בערך של הפוסט.

עכשיו מעט ברחבה:

פוסט שאין בו ערך לא יקדם אף אחד לשום מקום. אם הסכמנו על זה, אז לכתוב "שבת שלום" או "שבוע טוב" לא באמת מייצר רגש, מעורר מחשבה, חיוך או דיון. כשאתם מעלים תמונה או וידאו לרשת חברתית כמו אינסטגרם, שמבוססת על צריכת תוכן ויזואלי, המקום של הטקסט הוא להעניק ערך מוסף. זו הסיבה שכדאי לכתוב למה אתם משתפים את התמונה הזו, מה ההמשמעות שלה עבורכם, מה הסיפור שמאחוריה וכו.

"אבל לא כדאי לחפור". זה נכון, ולכן כדאי לקצר.

כמה לקצר? כיתבו הכי מעט שאפשר מבלי לפגוע בערך של הפוסט. אם צריך לחפור, וזה הופך את הכל למרגש ומעניין יותר, אז לכו על זה.

מתי להעלות?

אם יש לכם עמוד עסקי באינסטגרם – תוכלו לראות באינסייסט שלכם באילו ימים ושעות העוקבים שלכם הכי פעילים. זה הזמן להעלות.

אם לא, נסו להבין מתי העוקבים שלכם נמצאים באינסטגרם. לדוגמא: אם קהל העוקבים שלך הוא תיכוניסטים ישראלים, כדאי להעלות פוסט בשעות הפנאי הראשונות שלהם אחרי בית הספר. לקהל של הורים בחצי הכדור המערבי – כדאי להעלות פוסט בשעה 9:00 בבוקר שלהם, כשהם מתיישבים בעבודה לקרוא אימיילים ולזפזפ על מדיה חברתית לפני הפגישה של 10:00, או ב 21:00 בערב שלהם אחרי שהילדים הלכו לישון ויש להם שניה לשבת.

לא יודעים עדיין? נסו לבדוק למי מיועד התוכן שלכם. זו החלטה חשובה.

איך מתייגים נכון?

הדרך הנכונה לבצע #תיוג ב#אינסטגרם היא להשתמש במונחים רלוונטיים, שעשויים להיות חלק מעולם התוכן שמעניין את ה#עוקבים שלכם. שימוש ב#תיוגים פופולריים מדי, או לא רלוונטיים, מציג את התוכן שלכם לקהל רנדומלי, שאינו מתעניין בתוכן שלכם. התוצאה תהיה שאינסטגרם תבין שהתוכן שלך פחות מעניין ותקדם אותך פחות. #קידום #עסקים #סולמית #האשטאג

(אופן התיוג בטיפ הזה הוא דוגמא טובה לשילוב התיוגים בתוך הטקסט, והוספה של מעט גם מחוץ לטקסט)

כמות התיוגים המומלצת נכון לאמצע 2018 היא בין 9-12 האשטגים ברמות פופולריות שונות.

נכון שחשבתם לשלוח את הטיפים כאן למישהו? עשו את זה. זאת תהיה מחווה יפה ואם לא יועיל, בטח לא יזיק. אחר כך קשה להיזכר איפה קראתם את זה.

#אינסטגרם #עוקבים #לייקים #קידום #שיווק #פרסום #בוסט #אינסטה #ישראל