זמן קריאה: 1 דקה

הפיצ'ר החדש באינטסגרם – סטיקר חידון אישי לסטורי!

מהרגע שהתווספו לחיינו הסטיקרים לסטוריז, הם נהפכו לשמחים יותר, לא כך?

הם קלים, כיפיים ונוחים לשימוש, ואין ספק שהם מוסיפים ומגבירים את החשיפה של העמוד שלכם.

אינסטגרם לגמרי הבינה את החשיבות של הסטיקרים האלו, והחליטה מידי פעם להוסיף אופציות נוספות שישדרגו את התוכן שלכם בסטוריז.

ואתמול אינסטגרם השיקה סטיקר חידון חדש ומגניב ביותר יש לציין, בנוסף לקודמים לו, שיכול לקדם את העמוד שלכם משמעותית.

מהיום תוכלו להשתמש בסטיקר החידון האינטראקטיבי בסטורי שלכם, הנותן לכם לשאול שאלות טריוויה בנוסח תשובות אמריקאיות לעוקבים שלכם.

כאשר אחד מבין העוקבים שלכם יגיב על החידון שלכם, הם יוכלו לראות אם הם אכן צדקו בבחירת התשובה שלהם – ואתם תוכלו לראות כמה מהעוקבים שלכם הצביעו ומה כל אחד השיב.

מוכנים להתחיל לבחון את העוקבים שלכם?
הנה כל מה שעליכם לדעת על הסטיקר החדש הזה:

על מנת להתחיל, לחצו על הפיצ'ר החדש בסטורי שלכם שנקרא QUIZ, לאחר שהעלאתם תמונה או סרטון.

כתבו את השאלה בחלק העליון של החידון או תוסיפו אימוג'י.

לאחר מכן הוסיפו תשובות רלוונטיות, שימו לב שניתן להוסיף עד 4 תשובות.

התשובה שאתם בוחרים כהנכונה תהיה מסומנת בירוק.

ניתן להתאים אישית את צבע החידון בלחיצה על גלגל הצבעים המופיע בחלק העליון של המסך.

ברגע שסיימתם לערוך ולהתאים את הסטיקר לפי מה שרציתם, העלו את הסטורי החדש, ולאחר מכן תוכלו לראות מי מהעוקבים שלכם ענה נכון!

כאשר העוקבים שלכם יענו תשובה לא נכונה, התשובה תסומן באדום והם יראו בירוק מהי התשובה הנכונה.

במידה ויענו נכון, הם יראו קונפטי על המסך 🙂

untitled image
untitled image

על מנת לראות את התוצאות, תעלו את המסך ותראו מה ענו העוקבים שלכם. כאן, תוכלו לראות כמה אנשים ענו לכל תשובה, מי ענה נכון ומי לא.

איך להשתמש בסטיקר חידון בסטורי לעמודי עסקים?

בדיוק כמו הסטיקרים האינטראקטיביים הקודמים של אינסטגרם, אנו משערים שהסטיקר החדש יהיה להיט גם בעמודים עסקיים, במיוחד בעקבות העובדה שיש לסטיקר הזה מגוון אפשרויות לקדם את העמוד שלכם.

לדוגמא, חברות ומותגים יכולים לבחון עד כמה הלקוחות שלהם מכירים אותם בעזרת העלאת סטיקר חידון עם שאלות על מוצר מסויים או מאיפה הם בעולם ועוד.

תוכלו להשתמש בסטיקר חידון החדש לקידום מוצר חדש ויצירת קמפיין אטראקטיבי לקראת השקה של המוצר ולאסוף מידע ותגובות על מנת ללמד את הלקוחות והעוקבים שלכם מיהו העסק ומה עושה.

תראו לדוגמא את החברה הבאה שהשתמשה בסטיקר חידון על מנת לשאול את העוקבים שלהם מהו המוצר טיפוח שאינם יכולים לוותר עליו בבוקר, כמובן שהשאלה והתשובות רלוונטיות לעסק שלהם והם השתמשו בתשובות לקידום מוצר ספציפי שלהם…

תחשבו על קמפיין שיווקי נוסף שיכול לקדם את העמוד שלכם, לדוגמא אם תעשו חידון תחרות שבסופו מישהו יזכה בפרס או מוצר כלשהו מהמותג שלכם. הסטיקר הזה יכול לקדם את העסק שלכם ולגרום לעוקבים לרצות לעקוב אחריכם על מנת לראות מה התוצאה של החידון ועוד.

לא משנה מה תבחרו, הסטיקר חידון החדש מציע אפשרויות יצירתיות מושלמות עבור עמודים עסקיים שיכולות להגביר את המעורבות של העוקבים שלכם באמצעות סטוריז.

כפי שהראנו לכם, יש מגוון דרכים שניתן להשתמש בפיצ'ר החדש על מנת להעלות את המודעות והחשיפה לעמוד העסקי שלכם!

מה דעתכם על הפיצ'ר החדש? נראה לכם שימושי?

רוצים לקדם את עמוד האינסטגרם העסקי שלכם? אנחנו הכתובת!

שיהיה חג שמח ונתראה שבוע הבא 🙂

צוות אינסטה ישראל