שימו לב: בשל ריבוי פניות לתמיכה אנו מבהירים:

אינסטה-ישראל היא חברה פרטית שמטרתה לעזור לעסקים להצליח באינסטגרם. החברה אינה נציגות של חברת אינסטגרם העולמית ואינה קשורה אליה. אנו לא מספקים שירות תמיכה לאנשים פרטיים ולא יינתן מענה לאנשים או עסקים שאינם מלקוחות שירות הקידום שלנו – אינסטה בוסט. לסיוע פרטי יש לחפש עזרה במרכז העזרה של אינסטגרם.

שאלות נפוצות ופתרונות

במידה ואינסטגרם מתנהג באופן מוזר, עמוד לא נפתח, תוכן לא נטען, או כל התנהגות שאינה רגילה ותקינה – הנה השלבים שיש לנסות כדי לפתור:
1. לצאת מהאפליקציה, לסגור ולהיכנס מחדש. יציאה וסגירה ידרשו מאינסטגרם להיטען מחדש, וכך במידה וקיימת שגיאה או תקלה – ההודעה על כך תופיע בפתיחה מחדש.

2. כניסה לחשבון האינסטגרם מדפדפן הטלפון. כניסה מדפדפן אינטרנט באותו מכשיר אמורה לטעון מחדש את העמוד ובמידה וקיימת הודעת שגיאה או תקלה – אנחנו יכולים להתמודד איתה כאן מבלי להפעיל מכשיר נוסף.

3. כניסה לאינסטגרם דרך המחשב או מכשיר אחר שמחובר לחשבון.

4. הסרה והתקנה של אפליקציית אינסטגרם – שימו לב, יהיה צורך בסיסמה כדי להיכנס מחדש מאחר והפעולה מוחקת את כל המידע השמור של אינסטגרם מהמכשיר.

5. כניסה לחשבון ממכשיר חדש בזמן תקלה לא מומלצת בשום מקרה. תקלות באינסטגרם יכולות להיות גם בשל חשד בנוגע לאבטחת החשבון, וכניסה ממכשיר חדש רק תחמיר את המצב.

כדי לאפס את הסיסמה לחשבון האינסטגרם שלך
הקלק כאן לעמוד איפוס הסיסמה של אינסטגרם
יופיע המסך הבא:

ובקש לשלוח למייל שלך קישור.
כשיגיע הקישור למייל (ייתכן שיגיע ללשונית רשתות חברתיות)
הקלק על הקישור וכשנפתח העמוד,
הכנס את הסיסמה החדשה בשדות המתאימים.

 

לקוחות אינסטה ישראל לאחר איפוס הסיסמה:
כדי להישאר מחוברים לשירותי הניטור והאוטומציה שלכם
יש לעדכן אותנו בסיסמה החדשה, כאן: בעמוד המיועד לכך

ישנם מספר מקרים שבהם עשויה אינסטגרם לדרוש מבעל החשבון לאפס את הסיסמה.
ככלל – מדובר במקרים בהם יש חשד שמתבצעות פעולות בחשבון, לא על ידי בעל החשבון.
דוגמא:

לצורך שינוי הסיסמה יש להזין את הסיסמה הקיימת, ולהזין פעמיים את הסיסמה החדשה שבחרת.
אפליקציות ושירותי אוטומציה שהיו מחוברים לחשבון, וביצעו פעולות מטעמו, ינותקו.

לקוחות אינסטה ישראל לאחר איפוס הסיסמה:

כדי להישאר מחוברים לשירותי הניטור והאוטומציה שלכם
יש לעדכן אותנו בסיסמה החדשה, כאן: עדכון סיסמה

כשאינסטגרם מזהה נסיון התחברות (לוג-אין) לחשבון שלך, ממכשיר שאינה מכירה, מחשב או נייד, למרות שהחיבור מתבצע עם שם המשתמש והסיסמה שלך, היא תבקש ממך לאשר ש"זה הייתי אני".

חיבור של החשבון ממכשיר חדש, או חיבור לשירותי אוטומציה ואפליקציות שדורשות לבצע פעולות בשם האינסטגרם שלך, ידרשו תמיד שם משתמש וסיסמה, ועשויים לחולל הודעה כזו. אישור של ההודעה יאפשר את ההתחברות, ולחיצה על "זה לא הייתי אני" תוביל לדרישה לאפס את הסיסמה לחשבון.

חשוב: ההודעה הזו מוצגת לך כשמתבצעת התחברות ממכשיר אחר, בעת שאתה מחובר לחשבון.
הצד שמנסה להתחבר ייראה הודעה אחרת שדורשת ממנו להזדהות דרך גישה למייל או לנייד שהוגדרו בחשבון, על ידי קוד 6 ספרות שיישלח לצורך הזיהוי.

בזמן התחברות לחשבון אינסטגרם ממכשיר חדש,
למרות ששם המשתמש והסיסמה נכונים, מבקשת אינסטגרם לוודא שהמתחבר הוא הבעלים של החשבון. במצב זה יכול בעל החשבון לאשר מהמכשיר המקורי "זה הייתי אני" (סעיף קודם)
או לבחור לשלוח קוד זיהוי בן 6 ספרות לנייד או למייל.

במידה ובחשבון לא הוגדר מספר טלפון או מייל, תדרוש אינסטגרם להזין אותם, ואז יוצג המסך בצורה זו:

מיד לאחר הבחירה ישתנה המסך, ויש להזין בו את הקוד שהתקבל לנייד או למייל:

בסיום התהליך ייפתח החשבון עם גישה מלאה.

כן, זה תקין, ואין צורך לעשות כלום.


למה ההודעות האלו מגיעות אליך?
המערכת שלנו מדמה מכשיר סלולרי שמתחבר לאינסטגרם דרך שרתים הנמצאים בישראל ובארה"ב. כדי לבצע את הפעולות הדרושות לקידום- המערכת תתחבר לחשבונך מ"מכשירים" ומ"מיקומים" שאינם שגרתיים. החיבור מחולל את ההודעות, ואין צורך לשנות כלום, או לעשות משהו בעניין.

כמו שההודעה מציינת – אינסטגרם הבחינה בהתחברות, ממכשיר או ממיקום שאינך משתמש בו בדרך כלל, ניתן להתעלם מההודעה.
חשוב: בחירה באפשרות "אבטח את חשבונך" או "secure your account" תוביל לאיפוס סיסמה, ולניתוק ממערכת הקידום. במידה וביצעתם איפוס סיסמה – יש לעדכן אותנו כדי שנחבר אתכם מחדש עם הסיסמה המעודכנת.

הודעה זו יכולה להיגרם במספר מצבים ובדרך כלל ניתנת לתיקון גם ללא המתנה. במידה וכלום לא עובד, ההמתנה תפתור את זה לבסוף. הנה מספר דברים שכדאי לנסות לפני שמחליטים להמתין:
1. סגירה ופתיחה של אינסטגרם.
2. התנתקות (Logout) מהעמוד והתחברות מחדש עם שם המשתמש והסיסמה.
איך עושים את זה?
3. התחברות מדפדפן או מכשיר אחרים.

4. ניקוי זיכרון המטמון של אינסטגרם מהטלפון. Clear cache.  איך עושים את זה?

ייתכן שהודעת מגיעה לתיבת הספאם בדוא"ל שלך.
ייתכן גם ששגית בהקלדת כתובת הדוא"ל שלך כשנרשמת לראשונה לאינסטגרם.
כדי למצוא את הודעת הדוא"ל לאיפוס סיסמה, נסה:
לבדוק את תיבת הספאם בחשבון הדוא"ל שלך.
לאפס את הסיסמה באמצעות אימות פייסבוק אם קישרת בעבר את חשבונות אינסטגרם ופייסבוק.
לפנות אל ספק שירות הדוא"ל שלך כדי לוודא שאתה יכול לקבל הודעות מהדומיין ‎@instagram.com.
אם טעית בהקלדת כתובת הדוא"ל במהלך הרישום לקבלת חשבון, לא תוכל לגשת לחשבון זה.
אם איבדת את הגישה לדוא"ל או למספר הטלפון שהשתמשת בהם בהרשמה לאינסטגרם, תוכל לנסות לקבל שוב גישה לדוא"ל או למספר הטלפון, או שתוכל לעדכן את הפרופיל עם פרטי חשבון חדשים.
 
נסה לקבל שוב גישה לחשבון הדוא"ל שלך
אם איבדת את הגישה לחשבון הדוא"ל שלך, תוכל לנסות לבקש מספק הדוא"ל שלך לעזור לך לקבל שוב גישה אליו. ספקי דוא"ל רבים מציעים דרך להשיב את הגישה לחשבון אם שוכחים את הסיסמה או אם החשבון נפרץ.
כשאתם מנסים להתחבר לספק הדוא"ל שלך, ייתכן ותראו אפשרות כגון שכחת סיסמה? או מתקשה להתחבר? שתאפשר לך ליצור איתו קשר או להגיש בקשה לתמיכה נוספת. ייתכן שתצטרך לספק לו מספר טלפון, תשובות לשאלות אבטחה או מידע אחר כדי לאמת את בקשת הגישה שלך. אינסטגרם לא יכול לספק שום סיוע בהשבת הגישה לחשבון הדוא"ל שלך.
 
שנה את הדוא"ל או מספר הטלפון של חשבון אינסטגרם
אם אינך יכול לקבל שוב גישה לדוא"ל או למספר הטלפון שהשתמשת בהם בהרשמה לאינסטגרם, תצטרך להתחבר לאינסטגרם ולהחליף את הדוא"ל או מספר הטלפון בפרופיל שלך בחשבון דוא"ל חדש שיש לך גישה אליו. פעולה זו הכרחית כדי לוודא שתוכל להמשיך לגשת לאינסטגרם וכדי לוודא שמישהו אחר לא יוכל להשיג גישה לחשבון האינסטגרם שלך באמצעות דוא"ל או מספר טלפון שכבר אינך משתמש בהם.
 
שים לב: לפני שתתחיל, ודא שכבר יש לך גישה לאינסטגרם בשימוש בדוא"ל, בשימוש במספר טלפון או באמצעות התחברות לפייסבוק. אם לא תוכל לגשת לאינסטגרם ולהגדרות הפרופיל של אינסטגרם, לא תוכל להמשיך.
לאחר שתתחבר לאינסטגרם, תוכל ללמוד כיצד לשנות את הדוא"ל שלך בפרופיל אינסטגרם. אם התחברת לאינסטגרם באמצעות חשבון הפייסבוק שלך, הדוא"ל שלך יהיה אותו דוא"ל המשויך לחשבון הפייסבוק שלך. אם לא נרשמת לפייסבוק או לאינסטגרם באמצעות מספר טלפון, לא יהיה דוא"ל המקושר לחשבונך, אך תוכל להוסיף דוא"ל לחשבונך אם תרצה.
לאחר שתשנה את הדוא"ל שלך באינסטגרם, גם הדוא"ל הקיים וגם הדוא"ל החדש יקבלו בקשות לאישור או דחיית השינוי.

אם אינסטגרם החליטה להסתיר את העמוד בשל הפרת כללי הקהילה אפשר לערער על ההחלטה באמצעות הקישור הזה

בניידים שמוגדרים בשפה עברית לפעמים הקוד יפעל כשהוא מוזן בסדר הפוך:
אם קיבלתם קוד שנראה כך:
123 456
נסו להקליד אותו 123456
בכל מצב שבו קיבלתם קוד והוא לא פועל מומלץ לנסות את כל האפשרויות – סדר ספרות הפוך, סדר הפוך בין השלשות, ולפעמים גם וגם.

 

אם אינסטגרם החליטה לחסום אתכם מלהעלות תוכן, אפשר לפנות דרך הקישור הזה

אם אתה סבור שהחשבון שלך נפרץ או שמישהו השתלט עליו, יש פעולות שאפשר לנקוט כדי לאבטח את החשבון.

חפש הודעה מאינסטגרם בחשבון הדוא"ל שלך
אם קיבלת דוא"ל מ-Instagram המעדכן אותך שכתובת הדוא"ל שלך השתנתה, אולי תוכל לבטל זאת באמצעות שימוש באפשרות בטל את השינוי הזה בהודעה. אם גם מידע נוסף השתנה (לדוגמה: הסיסמה שלך), ואינך יכול לשנות את כתובת הדוא"ל בחזרה, אנא דווח לנו על החשבון הזה.
קבל קישור התחברות לכתובת הדוא"ל או למספר הטלפון שלך
כדי לוודא שהחשבון בבעלותך, תוכל לבקש קישור התחברות לחשבון. הוא יגיע לכתובת הדוא"ל או למסך הטלפון שלך.
כדי לבקש קישור התחברות לחשבון:
במסך הכניסה, הקש על קבל עזרה בכניסה (Android) או על שכחת סיסמה (iOS).
לאחר מכן, בחר אם לקבל את קישור ההתחברות לכתובת הדוא"ל או למספר הטלפון שלך, ואז הקש על הבא.
לאחר שתקבל את קישור ההתחברות, פעל לפי ההוראות המופיעות במסך.
דיווח החשבון
אם אינך יכול לשחזר את חשבונך באמצעות קוד האבטחה, אפשר לדווח לאינסטגרם על החשבון.
כדי לדווח על חשבון שנפרץ ב-Instagram:
ב-Android:
במסך ההתחברות, הקש על קבל עזרה בהתחברותתחת התחבר.
הזן את שם המשתמש, הדוא"ל או מספר הטלפון שלך, ואז הקש על הבא. מידע נוסף על הדברים שניתן לעשות אם אינך יודע את שם המשתמש שלך.

הקש על זקוק לעזרה נוספת? ולאחר מכן פעל בהתאם להוראות שבמסך.

הקפד להזין כתובת דוא"ל מאובטחת שרק לך יש גישה אליה. לאחר שתגיש את בקשתך, המתן לדוא"ל מ-Instagram עם השלבים הבאים.
 
ב-iOS
במסך ההתחברות, הקש על שכחת את הסיסמה?.

הקש על זקוק לעזרה נוספת? מתחת ללחצן הבא, ואז פעל בהתאם להוראות שבמסך.

הקפד להזין כתובת דוא"ל מאובטחת שרק לך יש גישה אליה. לאחר שתגיש את בקשתך, המתן לדוא"ל מ-Instagram עם השלבים הבאים.
 
אמת את זהותך
לאחר שליחת הבקשה, תקבל דוא"ל תגובה אוטומטי מצוות האבטחה ב-Instagram שיבקש ממך עזרה באימות זהותך. תתבקש לשלוח:
תמונה של עצמך מחזיק דף נייר עם הקוד שאינסטגרם שלחה אליך כתוב עליו בכתב יד.
כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שנרשמת איתם וסוג המכשיר שהשתמשת בו בעת ההרשמה (לדוגמה: iPhone, ‏Android, ‏iPad, אחר).

לאחר שתספק את המידע כדי לאמת את זהותך, יגיעו הוראות ספציפיות לשחזור חשבונך לכתובת הדוא"ל המאובטחת שסיפקת.

אם אתה עדיין יכול להתחבר לחשבון האינסטגרם שלך
אם אתה חושב שהחשבון שלך נפרץ ואתה עדיין יכול להתחבר, הנה מספר דברים שתוכל לעשות כדי לשמור על אבטחת החשבון:
 
שנה את הסיסמה או שלח לעצמך הודעת דוא"ל לאיפוס הסיסמה.
בטל את הגישה של אפליקציות צד שלישי חשודות.
הפעל אימות דו-שלבי לאבטחה נוספת.
ניתן לבקש מאינסטגרם לבדוק מחדש את הטענות. בחרו את אחד הקישורים הבאים: קישור 1 או קישור 2.
אין לדעת כמה זמן ייקח עד שתקבלו תשובה בחזרה, ייתכן שייקח יום וייתכן שייקחו שבועות. ניתן למלא את הטופס שוב מדפדפן אחר או מכשיר אחר.
לקוחות אינסטה ישראל – פנו לנציג הצוות המקצועי שלכם.
 לא לקוחות שלנו עדיין? לסיוע נוסף יש לחפש עזרה במרכז העזרה של אינסטגרם.