צרו קשר
פנו אלינו בנוגע לקידום העמוד שלכם
שימו לב: בשל ריבוי פניות לתמיכה אנו מבהירים:
אינסטה-ישראל היא חברה פרטית שמטרתה לעזור לעסקים להצליח באינסטגרם. החברה אינה נציגות של חברת אינסטגרם העולמית ואינה קשורה אליה. אנו לא מספקים שירות תמיכה לאנשים פרטיים ולא יינתן מענה לאנשים או עסקים שאינם מלקוחות שירות הקידום שלנו – אינסטה בוסט. לסיוע פרטי יש לחפש עזרה במרכז העזרה של אינסטגרם.
שאלות נפוצות ופתרונות
במידה ואינסטגרם מתנהג באופן מוזר, עמוד לא נפתח, תוכן לא נטען, או כל התנהגות שאינה רגילה ותקינה – הנה השלבים שיש לנסות כדי לפתור:
1. לצאת מהאפליקציה, לסגור ולהיכנס מחדש. יציאה וסגירה ידרשו מאינסטגרם להיטען מחדש, וכך במידה וקיימת שגיאה או תקלה – ההודעה על כך תופיע בפתיחה מחדש.
2. כניסה לחשבון האינסטגרם מדפדפן הטלפון. כניסה מדפדפן אינטרנט באותו מכשיר אמורה לטעון מחדש את העמוד ובמידה וקיימת הודעת שגיאה או תקלה – אנחנו יכולים להתמודד איתה כאן מבלי להפעיל מכשיר נוסף.
3. כניסה לאינסטגרם דרך המחשב או מכשיר אחר שמחובר לחשבון.
4. הסרה והתקנה של אפליקציית אינסטגרם – שימו לב, יהיה צורך בסיסמה כדי להיכנס מחדש מאחר והפעולה מוחקת את כל המידע השמור של אינסטגרם מהמכשיר.
5. כניסה לחשבון ממכשיר חדש בזמן תקלה לא מומלצת בשום מקרה. תקלות באינסטגרם יכולות להיות גם בשל חשד בנוגע לאבטחת החשבון, וכניסה ממכשיר חדש רק תחמיר את המצב.
כדי לאפס את הסיסמה לחשבון האינסטגרם שלך
הקלק כאן לעמוד איפוס הסיסמה של אינסטגרם
יופיע המסך הבא:
כשיגיע הקישור למייל (ייתכן שיגיע ללשונית רשתות חברתיות)
הקלק על הקישור וכשנפתח העמוד,
הכנס את הסיסמה החדשה בשדות המתאימים.
כדי להישאר מחוברים לשירותי הניטור והאוטומציה שלכם
יש לעדכן אותנו בסיסמה החדשה, כאן: בעמוד המיועד לכך
ישנם מספר מקרים שבהם עשויה אינסטגרם לדרוש מבעל החשבון לאפס את הסיסמה.
ככלל – מדובר במקרים בהם יש חשד שמתבצעות פעולות בחשבון, לא על ידי בעל החשבון.
דוגמא:
לצורך שינוי הסיסמה יש להזין את הסיסמה הקיימת, ולהזין פעמיים את הסיסמה החדשה שבחרת.
אפליקציות ושירותי אוטומציה שהיו מחוברים לחשבון, וביצעו פעולות מטעמו, ינותקו.
לקוחות אינסטה ישראל לאחר איפוס הסיסמה:
כשאינסטגרם מזהה נסיון התחברות (לוג-אין) לחשבון שלך, ממכשיר שאינה מכירה, מחשב או נייד, למרות שהחיבור מתבצע עם שם המשתמש והסיסמה שלך, היא תבקש ממך לאשר ש"זה הייתי אני".
חיבור של החשבון ממכשיר חדש, או חיבור לשירותי אוטומציה ואפליקציות שדורשות לבצע פעולות בשם האינסטגרם שלך, ידרשו תמיד שם משתמש וסיסמה, ועשויים לחולל הודעה כזו. אישור של ההודעה יאפשר את ההתחברות, ולחיצה על "זה לא הייתי אני" תוביל לדרישה לאפס את הסיסמה לחשבון.
חשוב: ההודעה הזו מוצגת לך כשמתבצעת התחברות ממכשיר אחר, בעת שאתה מחובר לחשבון.
הצד שמנסה להתחבר ייראה הודעה אחרת שדורשת ממנו להזדהות דרך גישה למייל או לנייד שהוגדרו בחשבון, על ידי קוד 6 ספרות שיישלח לצורך הזיהוי.
בזמן התחברות לחשבון אינסטגרם ממכשיר חדש,
למרות ששם המשתמש והסיסמה נכונים, מבקשת אינסטגרם לוודא שהמתחבר הוא הבעלים של החשבון. במצב זה יכול בעל החשבון לאשר מהמכשיר המקורי "זה הייתי אני" (סעיף קודם)
או לבחור לשלוח קוד זיהוי בן 6 ספרות לנייד או למייל.
במידה ובחשבון לא הוגדר מספר טלפון או מייל, תדרוש אינסטגרם להזין אותם, ואז יוצג המסך בצורה זו:
מיד לאחר הבחירה ישתנה המסך, ויש להזין בו את הקוד שהתקבל לנייד או למייל:
כן, זה תקין, ואין צורך לעשות כלום.
למה ההודעות האלו מגיעות אליך?
המערכת שלנו מדמה מכשיר סלולרי שמתחבר לאינסטגרם דרך שרתים הנמצאים בישראל ובארה"ב. כדי לבצע את הפעולות הדרושות לקידום- המערכת תתחבר לחשבונך מ"מכשירים" ומ"מיקומים" שאינם שגרתיים. החיבור מחולל את ההודעות, ואין צורך לשנות כלום, או לעשות משהו בעניין.
כמו שההודעה מציינת – אינסטגרם הבחינה בהתחברות, ממכשיר או ממיקום שאינך משתמש בו בדרך כלל, ניתן להתעלם מההודעה.
חשוב: בחירה באפשרות "אבטח את חשבונך" או "secure your account" תוביל לאיפוס סיסמה, ולניתוק ממערכת הקידום. במידה וביצעתם איפוס סיסמה – יש לעדכן אותנו כדי שנחבר אתכם מחדש עם הסיסמה המעודכנת.
הודעה זו יכולה להיגרם במספר מצבים ובדרך כלל ניתנת לתיקון גם ללא המתנה. במידה וכלום לא עובד, ההמתנה תפתור את זה לבסוף. הנה מספר דברים שכדאי לנסות לפני שמחליטים להמתין:
1. סגירה ופתיחה של אינסטגרם.
2. התנתקות (Logout) מהעמוד והתחברות מחדש עם שם המשתמש והסיסמה.
איך עושים את זה?
3. התחברות מדפדפן או מכשיר אחרים.
4. ניקוי זיכרון המטמון של אינסטגרם מהטלפון. Clear cache. איך עושים את זה?
ייתכן גם ששגית בהקלדת כתובת הדוא"ל שלך כשנרשמת לראשונה לאינסטגרם.
אם אינסטגרם החליטה להסתיר את העמוד בשל הפרת כללי הקהילה אפשר לערער על ההחלטה באמצעות הקישור הזה
בניידים שמוגדרים בשפה עברית לפעמים הקוד יפעל כשהוא מוזן בסדר הפוך:
אם קיבלתם קוד שנראה כך:
123 456
נסו להקליד אותו 123456
בכל מצב שבו קיבלתם קוד והוא לא פועל מומלץ לנסות את כל האפשרויות – סדר ספרות הפוך, סדר הפוך בין השלשות, ולפעמים גם וגם.
אם אינסטגרם החליטה לחסום אתכם מלהעלות תוכן, אפשר לפנות דרך הקישור הזה
אם אתה סבור שהחשבון שלך נפרץ או שמישהו השתלט עליו, יש פעולות שאפשר לנקוט כדי לאבטח את החשבון.
הקש על זקוק לעזרה נוספת? ולאחר מכן פעל בהתאם להוראות שבמסך.
הקש על זקוק לעזרה נוספת? מתחת ללחצן הבא, ואז פעל בהתאם להוראות שבמסך.
לאחר שתספק את המידע כדי לאמת את זהותך, יגיעו הוראות ספציפיות לשחזור חשבונך לכתובת הדוא"ל המאובטחת שסיפקת.
לא לקוחות שלנו עדיין? לסיוע נוסף יש לחפש עזרה במרכז העזרה של אינסטגרם.