שימו לב: בשל ריבוי פניות לתמיכה אנו מבהירים:

אינסטה-ישראל היא חברה פרטית שמטרתה לעזור לעסקים להצליח באינסטגרם. החברה אינה נציגות של חברת אינסטגרם העולמית ואינה קשורה אליה. אנו לא מספקים שירות תמיכה לאנשים פרטיים ולא יינתן מענה לאנשים או עסקים שאינם מלקוחות שירות הקידום שלנו – אינסטה בוסט. לסיוע פרטי יש לחפש עזרה במרכז העזרה של אינסטגרם.

שאלות נפוצות ופתרונות

במידה ואינסטגרם מתנהג באופן מוזר, עמוד לא נפתח, תוכן לא נטען, או כל התנהגות שאינה רגילה ותקינה – הנה השלבים שיש לנסות כדי לפתור:
1. לצאת מהאפליקציה, לסגור ולהיכנס מחדש. יציאה וסגירה ידרשו מאינסטגרם להיטען מחדש, וכך במידה וקיימת שגיאה או תקלה – ההודעה על כך תופיע בפתיחה מחדש.

2. כניסה לחשבון האינסטגרם מדפדפן הטלפון. כניסה מדפדפן אינטרנט באותו מכשיר אמורה לטעון מחדש את העמוד ובמידה וקיימת הודעת שגיאה או תקלה – אנחנו יכולים להתמודד איתה כאן מבלי להפעיל מכשיר נוסף.

3. כניסה לאינסטגרם דרך המחשב או מכשיר אחר שמחובר לחשבון.

4. הסרה והתקנה של אפליקציית אינסטגרם – שימו לב, יהיה צורך בסיסמה כדי להיכנס מחדש מאחר והפעולה מוחקת את כל המידע השמור של אינסטגרם מהמכשיר.

5. כניסה לחשבון ממכשיר חדש בזמן תקלה לא מומלצת בשום מקרה. תקלות באינסטגרם יכולות להיות גם בשל חשד בנוגע לאבטחת החשבון, וכניסה ממכשיר חדש רק תחמיר את המצב.