זמן קריאה: 1 דקה

איך להיות כוכב באינסטגרם – הטיפים שלא הכרתם וחייבים לשמור

כולנו רוצים עוד עוקבים, עוד לייקים ופרגון, הכרה וכמובן, לכבוש את הייקום 🙂

היום לא ניתן לכם הוראות מדוייקות, כי לכל אחד יש את האמירה, הכישרון והזמן הפנוי שלו,

בקיצור – אין נוסחה, אבל יש המון דברים משותפים בין החשבונות המצליחים ביותר באינסטוש.

אנחנו מוציאים מהכלל הבאים חשבונות מסוגים מסויימים: אם אתם סלבס, או יפיפיות עם מחשוף ענק, פשוט תמשיכו לעשות מה שבא לכם והעוקבים יגיעו. אם לא, אז הנה כמה עצות:

1. תהיו כאן, והרבה. תהיו מעורבים באתגרים ותחרויות, עיקבו אחרי קהילות פעילות, תייגו חכם והשקיעו בכל פיקסל ואות. כמו בכל משחק או תחום בחיים האלו, ככל שתעמיקו, תתמידו ותתעקשו, ככה המיומנות שלכם תשתפר ותצריך פחות מאמץ. אחרי 10,000 זריקות לסל, כמעט כל זריקה היא סל בטוח.

2. בשביל להיות מישהו ששווה לעקוב אחריו תצטרכו לעשות משהו ששווה להיות מנויים אליו, והוא ייחודי לכם. משהו שלא כל אחד עושה. חשפו מה הדבר שבו אתם מוכנים להשקיע יותר מאחרים, והופך את התמונות שלכם למשהו שלא כל אחד עושה.

3.

צרו חומר ממכר. פוסטים שהעוקבים שלכם כבר יחכו לפעם הבאה. משהו עם המשכיות ותוכן. תחשבו על ההורוסקופ שמגיע כל שבוע או על פינה שבועית שכולם אוהבים.

4.

התמדה. כמעט כל הכוכבים של אינסטה העלו אלפי תמונות ונמצאים כאן מההתחלה. המטאורים ש"טיפסו מהר" והופיעו פתאום, הם כאלה שייצרו תוכן מלהיב וייחודי כל יום לאורך זמן.

5.

תנו לייקים ותקבלו בחזרה. תנו לייקים בתיוגים שבהם לא הייתם אף פעם ושמלאים בתוכן שאתם אוהבים.

6.

פרגנו. זכיתם בתחרות? פרסמו תודה גדולה. מנהלי תחרויות אחרים ייראו את זה בפיד שלכם ויתנו לכם לזכות בשביל פרגון בחזרה. פרגנו בעמודים בעלי חשיפה גבוהה – הרבה אנשים רואים את התגובות שלכם שם.

7.

צרו אינטראקציות עם כוכבי אינסטגרם -או משתמשים מצליחים יותר- הציעו להם שיתופי פעולה וקידום הדדי – ותקבלו חשיפה בפיד שלהם. עוקבים ״שווים״ יעזרו לכם להשיג עוקבים אחרים.

8.

נקו מהפיד שלכם תמונות שגורמות לו להיראות פחות מזמין. אם יש לכם קונספט, נקו תמונות שאינן מתאימות. אם יש אצלכם תמונות שמתאימות ל”מישהו שלא הייתי עוקב אחריו” – נקו גם אותן.

9. כל הזמן ללמוד. מה עושים אלו שמצליחים? איך הם עושים את זה? האם יש להם אפליקציות שתוכלו להוריד? האם הם הבינו משהו שכדאי לכם לנסות? האם יש משהו שאתם עושים ואפשר לעשות אחרת בצורה טובה יותר?

10. צאו מהכללים, ככה יוצרים תוכן יוצא מן הכלל 🙂

#brainstorming #intheoffice